Gå til innhold

Fifa lagger/henger endel

Anbefalte innlegg

Fikk min xbox idag, med Fifa RTW, men er litt skuffet, her er grunnen:

Har spilt endel kamper på Xbox Live nå, men i endel kamper lagger det voldsomt, nå låste hele dritten seg, etter ca 7-8 kamper..noen andre som har opplevd dette?

Er det maskinen som ikke "takler" det, eller er det linjen min? har aldri hatt problem med problem på nettet før, har spilt mye pc online.

Har adsl 2mb linje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer at det kan lagge en del.. Bør ha en god linje og vilken ti på døgne du spille har også en del og si..

Spiller du seint på døgne treffer du en del amerikanere og Japanere o.l og da kan det lagge en del.

Men vis du er interesert så starter jeg snart en liten fifa compo der bare norske deltar. Slipper sansynligvis så mye lag da :!:

Sign up :thumbup:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=551299

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd at maskinen har hengt seg helt, men når jeg kjøpte spillet i Desember lagget d så mye at jeg holt på å brenne spillet :p ( Lagget så mye trolig pga så få spillere i europa? ikke vett jeg )

Så startet jeg opp igjen nå i Mars, der de fleste kamper fungerer fint , men av og til kamper som lagger en del forsatt.

Men bare join compoen :D

er en del som akkurat har fått spillet som deltar, og du trenger ikke å være god..

Det er bare for moro :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...