Gå til innhold

Kritikk av design + litt logohjelp

Anbefalte innlegg

Har nå lagd meg et nytt design på siden min. Det er laget i css og php ved hjelp av notisblokk og photoshop. I motsetning til forrige gang er det et fungerende design og ikke bare en bildefil. Vel, hva synes dere? Dere må gjerne stemme meningen deres på pollen også :D

Kunne også trengt litt hjelp til å lage en annen "logo" i stedet for den der E'en i headeren. Gjerne med samme fassong som den som er nå.

Css'n validerer. Jeg jobber med html'en så ikke drep meg for kodinga. Er mitt første "noptepadprosjekt".

http://eventob.frac.dk/index.php

Edit: link er en fin ting ja :)

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå lagd meg et nytt design på siden min. Det er laget i css og php ved hjelp av notisblokk og photoshop. I motsetning til forrige gang er det et fungerende design og ikke bare en bildefil. Vel, hva synes dere? Dere må gjerne stemme meningen deres på pollen også :D

Kunne også trengt litt hjelp til å lage en annen "logo" i stedet for den der E'en i headeren. Gjerne med samme fassong som den som er nå.

Css'n validerer. Jeg jobber med html'en så ikke drep meg for kodinga. Er mitt første "noptepadprosjekt".

http://eventob.frac.dk/index.php

Edit: link er en fin ting ja :)

5771339[/snapback]

Etter min mening: Pent, Vakkert, Fantastiko :thumbup: Personlig elsker jeg nemlig slike enkle design med bra fargevalg! Synes ikke den e'logoen var så ille heller jeg men. Smak og behag. Ellers er det ikke mye å sette fingeren sitt på, som sagt; Pent og rent! ;)

Lenke til kommentar

Første som slo meg var at de røde fargene sved litt i øynene. Virker sterke i forhold til hvitfargen i midten. Men når jeg ser etter, er det ikke spesielt sterke farger. Jeg sjekker den ut i morgen da jeg er edru, og ser om fargene virker bedre da ;)

Så designet var egentelig meget bra, men fargevalget jeg tviler litt på.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Nå har jeg lagt en grå ramme rundt kolonnene og siden er validert. Hvis den ikke fungerer i andre browsere nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Valid XHTML 1.0

Valid CSS

Hvis noen lurer på hvorfor jeg sitter å koder på denne tiden av døgnet så er det fordi at jeg har ødelagt døgnryttmen min totalt med å sove hele dagen + at jeg skal på jobb om noen få timer.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Nå har jeg lagt en grå ramme rundt kolonnene og siden er validert. Hvis den ikke fungerer i andre browsere nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Valid XHTML 1.0

Valid CSS

Hvis noen lurer på hvorfor jeg sitter å koder på denne tiden av døgnet så er det fordi at jeg har ødelagt døgnryttmen min totalt med å sove hele dagen + at jeg skal på jobb om noen få timer.

5771571[/snapback]

Funka ikke så bra her. Legger ved ett bildet som viser feilene i firefox.

post-17682-1142649887_thumb.png

Lenke til kommentar

Okai...da funker siden i IE, Netscape 8 og nesten i Opera. I Opera vil ikke siden gå helt ned slik som i IE. Noen tips? Funker den i FF?

Noen som kunne hjulpet meg med en freshere logo?

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...