Deleted__- Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Dette er egentlig ikke noe problem, men det ville blitt mye lettere om noen her kunne hjelpe. Jeg er fortsatt elev på videregående skole, og jeg orker ikke bruke så mye tid på språklekser som før, da jeg heller prioriterer studieretningsfagene og "vanlig" glosepugging er noe dritt. Noe som vil gjøre engelskleksene mine lettere er om noen vet om et program der jeg først kan velge antall rader med gloser, så skriver jeg opp gloser på det ene språket på den ene siden, så gloser på det andre språket på den andre siden, så trykker jeg på "Start" eller noe, så spør maskinen meg om gloser, og jeg skriver inn det jeg tror er svaret. Er det feil, får jeg vite det rette svaret før vi går videre til neste spørsmål, er det rett går jeg videre. Den spør meg helt til jeg trykker på stopp og jeg kommer tilbake til den nevnte menyen. Noe ala min teite painttegning under. Er dette vanskelig? Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ingen problem å lage noe slikt rimelig kjapt Vet ikke om noe som allerede er laget.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg kjedet meg litt denne kvelden, så jeg lagde et slikt program i Visual Basic på omtrent en times tid: Gloseprogram.zip Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) aadnk: Utrolig bra... Holder selv på å prøve å lage et slikt program. Men då i VB.NET, programmet er vel designet på en litt annen måte. Jeg har en egen klasse som driver med glosene, for jeg har flere sånn -"lære-seg"/"teste" seg moduler som egentlig bruker akkurat som samme kode. Så OOP er sannelig knaz å kunne Er ikke ferdig ennå dåh, men tøft og se at folk der ute har interesse for slike program Endret 19. mars 2006 av chills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå