Dr3as Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 etter å hatt den bærbare nå snart i en månede blir skjermen møkkete :razz: helt utrolig.. litt finger merker etc etc.. hva er det beste til å vaske en slik skjerm på en bærbar? Dr3as Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du får kjøpt spesielle våt-servietter og sprayer som du kanbruke til å rengjøre skjermen med. Fungerer utmerket med våtserviettene i hvert fall. Sprayen har jeg ikke brukt på laptop, kun på vanlig monitor. Lenke til kommentar
enry Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Vanlig vindusspray og tørkepapir går helt fint. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 takk for ideene, det skal gjøres når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg bruker en spesialspray som heter Complete Computer Cleaning antistatic. Denne fungerer utmerket. Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jif vinduskluter fungerer utmerket. tommelomsk Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 dette fant jeg på dell sin hjemmeside: Cleaning There are many cleaners sold specifically as LCD cleaners. These are perfectly acceptable for cleaning LCDs on Dell notebooks. If you do not wish to purchase one of these products designated specifically as an LCD cleanser, the following is a list of what is and is not acceptable for cleaning your LCD. The following cleaners are acceptable: Water IPA (Isoprophyl Alcohol) Hexane Petroleum Benzine The following cleaners are unacceptable: Acetone Ethyl alcohol Toluene Ethyl acid Ammonia Methyl chloride NOTICE: These cleaners might cause permanent damage to the LCD due to a chemical reaction. Some commercial window cleaners contain ammonia and are generally unacceptable. Clean the computer's built-in LCD display with a soft, clean cloth and one of the cleaners listed above or a commercial window cleaner that does not contain ammonia, wax or abrasives. Apply the cleaner to the cloth, and then stroke the cloth across the display in one direction, moving from the top of the display to the bottom. If the display contains grease or some other contaminant, use a cloth with an acceptable cleaner listed above instead of a commercial window cleaner. mvh morten compaq EVO N800V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå