Gå til innhold

The New Ipod Flea - Smallest Ipod Yet!

iCar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

it24.no er eneste butikken som selger denne for under 2800...

Fra prisguiden, 2 billigste treff:

it24.no 2390,-

"Apple iPod Video 30Gb White/Hvit MP3-Spiller"

MPX 2869,-

Apple iPod 30GB hvit Nå kan du se video med din iPOD

Skjønner ikke helt hvordan de kan selge den 500 billigere enn andre da... Uansett, de har 3 stykk på lager. Varer vel ikke akkurat lenge. Virker som et lokketilbud, dumping av overskuddsvarer eller bare en feil på siden. Om det faktisk er et ekte tilbud og de kan tilby store mengder skal de ha ros for å klare å selge det såpass billig i forhold til alle de andre nettbutikkene.

Prisnivået ligger generelt sett på nøyaktig det samme som Creative sine i samtlige andre butikker. At noen dumper prisene på 3 eksemplarer hjelper ikke akkurat de store massene. Da kan man argumentere med at man kan kjøpe dem brukt for ~1500 og dermed får SINNSYKT mye for pengene.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvordan de kan selge den 500 billigere enn andre da... Uansett, de har 3 stykk på lager. Varer vel ikke akkurat lenge. Virker som et lokketilbud, dumping av overskuddsvarer eller bare en feil på siden. Om det faktisk er et ekte tilbud og de kan tilby store mengder skal de ha ros for å klare å selge det såpass billig i forhold til alle de andre nettbutikkene.

5786890[/snapback]

Jeg har kjøpt derfra :)

De får inn nye hver uke og selger veldig godt.

Lenke til kommentar
Men det blir ikke helt det samme for Microsoft ER noe drit.  Meen selfølgelig er denne iPod videoen funny, men ikke akkurat kjempe funny  ;)

5784651[/snapback]

Er du seriøs nå?

Hvorfor bli fornermet av at folk kaster dritt om "ditt" selskap når du kaster dritt om andres?

Jeg missliker iPod og apple generelt, grunnen er brukervennligeheten, den suger. Jeg er til dels enig i at iPodene ser fine ut når dem er nye, men min iPod nano ser ikke ut nå etter 2-3 måneder, full med riper og bulker, er det vi skal lovprise?

Men det som irriterer meg mest og er den største grunnen til at jeg missliker apple og iPod, er alt det tilbehøret, de utnytter at det har blitt så trendy å eie en iPod, og det faktum at det heter ikke mp3-spiller mer, men det heter iPod og mp3-spiller.

Legg merke til på musikkprogram, der sier dem, du kan legge inn sangene på iPodden din, er ikke iPod en mp3-spiller?

Men jeg synes i hvert fall den filmen er veldig morsom, selvom den begynner å bli gammel.

Lenke til kommentar
"Jeg missliker iPod og apple generelt, grunnen er brukervennligeheten, den suger."

:!:

Beste brukervenneligheten jeg har hørt/sett/opplevd.

5795770[/snapback]

Har prøvd andre produkter fra andre firmaer da?

Kan godt være jeg har vært uheldig, men jeg har opplevd at brukervennligheten er på bånn, spesielt på mac-dataene, men til en viss grad på iPodene også.

Men, det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Dere misliker ipod pga. alt tilbehøret? Dere trenger jo ikke å kjøpe det. Det er bare et tilbud. Apple gjør det enhver annen produsent ville gjort: prøver å tjene mest mulig penger. Så lenge folk kjøper tilbehøret så kommer Apple til å fortsette å selge det. Ser ikke helt problemet. Det er vel også relativt bred enighet om at Apple er av de beste når det gjelder brukervennlighet.

Føler at Apple begynner å bli den nye Telenor/Microsoft/Chelsea. Det er "tøft" å hate dem. Virker som det er enkelte som ikke tåler at andre gjør det bra.

Endret av Th0mas
Lenke til kommentar
Dere misliker ipod pga. alt tilbehøret? Dere trenger jo ikke å kjøpe det. Det er bare et tilbud. Apple gjør det  enhver annen produsent ville gjort: prøver å tjene mest mulig penger. Så lenge folk kjøper tilbehøret så kommer Apple til å fortsette å selge det. Ser ikke helt problemet. Det er vel også relativt bred enighet om at Apple er av de beste når det gjelder brukervennlighet.

Føler at Apple begynner å bli den nye Telenor/Microsoft/Chelsea. Det er "tøft" å hate dem. Virker som det er enkelte som ikke tåler at andre gjør det bra.

5796194[/snapback]

Men jeg skrev da også andre grunner til at jeg MISSLIKTE dem, gjorde jeg ikke?

Og jeg synes det bare hyggelig at folk gjør det godt her i verden, og jeg liker telenor, cola, microsoft og diverse andre store selskaper som gjør det bra på verdensbasis. Men, jeg missliker måten apple har overdrevet med tileggsutstyr, alt må gjøres med måte, og det gjelder i dette tilfellet og. :)

Og jeg føler så absolutt ikke at det har bltt kult å hate dem, jeg kjenner ingen som er enige med meg, men at det er kult å elske dem derimot, den er jeg med på.

Men, er jo klart at viss man treffer noen som er uenige med seg, så er det lett å skylde på at han bare følger det som er kult og derfor ikke eier egne meninger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoen er utrolig morsom.

Uansett. I forhold til hva du får i volum, er vel Creative verdt dobbelt så mye som iPod.

:ohmy: Var det negativt det kanskje?

5784471[/snapback]

Bruk GoPod. Så har du høyt volum. Wow, DET var vanskelig.

5786080[/snapback]

Forstår innlegget mitt kunne misforstås, men cm3 sier det deg noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...