Gå til innhold

The New Ipod Flea - Smallest Ipod Yet!

iCar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke crap og det er ikke mange fjortisser som har råd til en iPod, på en Ipod kan man store video filer og bilder man kan vise for andre på tv etc. Man får vanvittig god lagringsplass, fint design, kvalitet, og den har veldig fin utformet

GUI.

Visst du skal ha din egen mening om noe for å vere kul , ikke velg iPod for der blir du bare så vanvittig ned-argumentert.

Endret av linuxmakke
Lenke til kommentar
Samme sier jeg, visst man hater iPod er det fordi man ikke har råd til en eller eiger en.

Jeg har ikke råd til en eller eiger en men jeg liker ipod fordi.

5771179[/snapback]

Jeg eier og bruker en ipod, men har begynt å hate den ^^, alltid noe tull og irriterende programvare.

Men til filmen: utrolig bra, minner meg litt om shuffle description som bare er helt latterlig:

Time to mix things up. Meet iPod shuffle, the unpredictable new iPod. What will it play next? Can it read your mind? Can it read your moods? Load it up. Put it on. See where it takes you. Choose from pocket-size 512MB or 1G models starting at $69(1) and surprise yourself.
Lenke til kommentar

Er en veldig aktiv bruker av mp3-spillere, og mener bestemt at funksjon, kvalitet og pris kommer foran image. Synes ipod er latterlig dyrt i forhold til det man får for det, og alt dette hysteriet med ipod sokker, skjerf og gudene vet hva man ikke kan få til den saken, bare bidrar til å gjøre ipod til et sånn latterlig hypet "må ha" produkt som usikre tenåringer må ha for å være "kule".

Apple iPod 30GB sort m/ video

kr 2.895,-

Creative Zen Vision:M (Black) 30GB USB2.0, 2.5", FM, Watch Photo & Video

kr 2.895,-

Samme produktet, samme pris; burde vel være greit? Å nei, vent. Creative sin kan spille xvid/divx og den har radio? Hmm, virker som mer for pengene det :thumbup: Ettersom jeg tør påstå at en god porsjon av videofilene som finnes der ute er av typen divx/xvid, vil nok bruksomheten til creative sin være betraktelig bedre.

Og nei, jeg er ikke en "hater", grunnen til at jeg er negativ til ipod er at i mine øyne er det et dårligere produkt til generelt sett høyere pris, og jeg synes det er trist å se at såpass mange lar seg lure av hypen. Greit, ipods er nokså pene, men hvor er vanligvis mp3-spillere? Åjo, det er vel i de mørke lommene våre det...

Lenke til kommentar

Ipod fanboys, rolig da. Eier dere ikke litt humor da? Er jo bare morro med Ipod, samme som de hadde morro med den innpaknings eska til Microsoft som var full av masse manskit.

Er jo bare ironisk dette og ingen behov for å ta det som en dødsfornermelse :p

Synes den var morsom jeg, litt ironi med at ipod blir mindre og mindre, snart får vi vel en slik en :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ipod er det som er brukervennlighet, design og kvalitet. og det er det ingen andre som har klart å gi brukerer.

Lenke til kommentar

Har hat min ipod mini i et år nå. Den ser ikke ut! Den har bungler over alt. klikke hjulet går innover. Hold knappen kan jeg ikke burke siden den er slått skeiv. Men jeg sier bare! Den lever enda.! funker som bare faen. Er utrolig fornøyd med den. Jeg kan godt si hva jeg har gjort med den når jeg først er i gang. For de som vet hva det vil si å være lyd tekniker er så vet de at det er mye tunge løft. Sånn at jeg fikk en PA over meg en gang på rundt 200kg som landet med nesten hele tyngden sin på min iPod. Gjør det med en Creativ.. så skal vi se om den lever etter det. Og for å si det sånn så kan du gange den hendelsen med 20 så får du hvor mye som er sjedd med iPoden min.

Men on topic.

Utrolig morsom film. Men 1 mp3 sang blir litt lite særlig hvis jeg skal ha det i apple lossless format.

Lenke til kommentar
Ipod fanboys, rolig da. Eier dere ikke litt humor da? Er jo bare morro med Ipod, samme som de hadde morro med den innpaknings eska til Microsoft som var full av masse manskit.

Er jo bare ironisk dette og ingen behov for å ta det som en dødsfornermelse :p

Synes den var morsom jeg, litt ironi med at ipod blir mindre og mindre, snart får vi vel en slik en :)

5772443[/snapback]

Men det blir ikke helt det samme for Microsoft ER noe drit. Meen selfølgelig er denne iPod videoen funny, men ikke akkurat kjempe funny ;)

Endret av linuxmakke
Lenke til kommentar
Hvorfor hate iPod?

5771164[/snapback]

Jeg vet ikke hvem du henvendte deg til, men hvis du snakket til Trådstarter, så er han så absolutt ingen Ipod-hater :nei:

Han fant en morsom film, og ville dele den med oss. Neste gang burde du tenke deg litt flere ganger om før du pøser ut unødvendige omtalelser! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...