Bilbergeren Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har tydeligvis fått ett eller annet på maskinen min, for det spretter opp en gul boble på venstreside av skjermen med "your computer is infected". Windows has detected spyware infection... Windows installerte spysheriff eller hva det heter, og jeg avinstallerte det. Likevel får jeg boblen opp. Får ikke tilgang til windows-brannmuren. Hjelp! Hva gjør jeg? Den gule boblen irriterer magesår på meg! Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 har du sp 2? Den gir deg tillgang til brannmuren. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Må jeg hente den manuellt? Windows update påstår at det ikke er noen oppdateringer... Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) se her du http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic22402.html det du har kalles malware, har hatt det selv og det er veldig plagsomt edit: det som han under sier tror jeg ikke funka hos meg alså adaware ,spybot men skader jo ikke å prøve Endret 17. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Mulig dette vil hjelpe. Last ned adaware og spybot,oppdater og scann med de. Linker til programmene finner du i sikkerhets tråden. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Dette hjalp! Takk for hjlepen al Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå