PIIIpower Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 som topic nevner. Denne er den eneste enhetne som benytter IDE kanalene på hk. Postes i bios, men ikke i windows. Er det noe som kan være feil. Har ikke skjekket jumpere, men siden den blir funnet i bios ser jeg ikke dette som sansynlig årsak til problemene Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Eg går utifra at du har undersøkt om at det er kommet en oppdatering til nt4.0 server, Hvilket brenne program bruker du. Lenke til kommentar
OBF Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 4.0 er jo ikke plugg and pray. Har du installert drivere? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 En cdrom/brenner trenger vel ikke egne drivere? Det følger ihvertfall ikke med i retail pakken. Lenke til kommentar
OBF Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hva med busmasterdrivere? Sjekk: http://www.plextor.be/English/technical/su...port/P0001.html Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Prøvd å installere ASPI drivere? Du finner dem på Adaptec's hjemmeside et sted. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jepp, helt riktig karer. Fant ut av det jeg også. Atapi driveren under "devices" i kontrollpanelet var ikke aktivert. Hehe, lenge siden jeg har rota med NT nå. Nå funket det helt fint, og jeg klarte å brenne på 40x på den antikke serveren vår. Takk for hjelp. NT suger maks Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Neida nt 4.0 for ever..... :smile: Du veit kansje at MS slutter å supportere nt 4.0 etter 2003 :smile: ed:leifs _________________ Søker datarelatert jobb! [email protected] Min lille tumleplass PCene mine (specs) [ Denne Melding var redigert av: PIIIpower på 2002-09-24 22:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå