4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Heisann. Jeg driver en nettside for en revy i Randaberg, og har siden liggende på Google. Det eneste problemet er at det står "This Document Is Located Here" i beskrivelsen og tittelen når jeg søker etter oss. Regner med det er fordi Macromedia Flex skrev det inn første gang jeg publiserte sidene. Nå bruker jeg derimot Mambo Server. Jeg vil gjerne ha analysert sidene mine ( ikke medlemmsområdet da) og gjerne endre beskrivelse - noe jeg trodde ordnet seg selv (?) På forhånd takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Heisann. Jeg driver en nettside for en revy i Randaberg, og har siden liggende på Google. Det eneste problemet er at det står "This Document Is Located Here" i beskrivelsen og tittelen når jeg søker etter oss. Regner med det er fordi Macromedia Flex skrev det inn første gang jeg publiserte sidene. Nå bruker jeg derimot Mambo Server. Jeg vil gjerne ha analysert sidene mine ( ikke medlemmsområdet da) og gjerne endre beskrivelse - noe jeg trodde ordnet seg selv (?) På forhånd takk 5770927[/snapback] Du kan endre på nettsiden slik at neste gang Google oppdatérer databasa si så får den med endringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå