Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

SugeLAN på Kjøkkelvik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, du har da ivertfall klart å poste klagingen din på nett...

Synes forresten lan har hatt en kjip utvikling de siste årene.

En del folk drar nå på lan for å laste ned. Hvorfor ikke gjøre dette hjemme?

På mindre lan osv. sluker dette nettlinjen og gjør vanlig surfing til en pine for andre!

Lenke til kommentar

På mindre lan osv. sluker dette nettlinjen og gjør vanlig surfing til en pine for andre!

5770784[/snapback]

Eg sitter på skole PC-en.

Lenke til kommentar

5770784[/snapback]

Enig, det mister litt mening når man drar på lan for å laste ned eller spiller WoW i stedet for å vøre med compoer og andre ting som skjer på lanet. Av alle lan jeg har hvert på har de uten internett helt klart hvert morsomst :yes:

Lenke til kommentar
Hva er det med ungdommen idag? LAN uten internett er da mye koseligere uansett!

5772745[/snapback]

Faktisk veldig enig, spesielt på mellomstore lan med kompiser er det mye mer hyggelig å spille uten internett... Med internett blir det alltid bare til at enkelte bare sitter og spiller wow eller noe slikt aleine, og man får ikke igang noen skikkelige runder warcraft3/unreal tournament/counter-strike eller noe sånt.

Lenke til kommentar

folk som faktisk "sitter på" MSN er snodige folk. At de absolutt må prate med alle de andre 3965 14-åringene med flere tall og tegn enn bokstaver i nicket de har i kontaktlista heeele tida er for meg helt uforståelig. For meg er MSN bare et ikon i tray som gir meg en indikasjon på om jeg har nett eller ikke :p

Lenke til kommentar

Hvor mange har du på MSN av kollegaer, venner og familie osv?

Jeg har ca 150 kontakter, derav rundt 20 stk med masse "bling bling" tegn osv som jeg aldri snakker med.. ALDRI..

Og selvfølgelig mange som jeg har liten kontakt med, men bare har de der.. MSN får tiden til og gå, og det er bedre og snakke med folk enn å lage über1337hack codes.. :p

Lenke til kommentar

Fjortiser på MSN er helt forferdeleg og enda verre er det med nickene deres er jo så jævla lange...ja eg er 14 år eg og, men da skal no vere grenser på hvordan folk skal styre på...

Men on-topic hadde et lan for en stund siden der vi spilte UT04 vi satt i 8 timer og spilte :D

Lenke til kommentar
Hvor mange har du på MSN av kollegaer, venner og familie osv?

Jeg har ca 150 kontakter, derav rundt 20 stk med masse "bling bling" tegn osv som jeg aldri snakker med.. ALDRI..

Og selvfølgelig mange som jeg har liten kontakt med, men bare har de der.. MSN får tiden til og gå, og det er bedre og snakke med folk enn å lage über1337hack codes.. :p

5773205[/snapback]

200 her, og ja: mangfe med bling-bling navn. Grunnen til at jeg bruker msn er at jeg må spørre en om noe, så er det et greit program :)

Lenke til kommentar
MSN er faktsik veldig greit hvis du skal spørre venner eller lignende om noe. Har forresten 364 kontakter.

5800433[/snapback]

Ska jeg på lan må jeg ha MSN og Forumet.. Hvis ikke blir det drittkjedelig..

Greit nokk, gaming og downing fra hverandre, men godt å ta en pause innimellom også! og sjekke dine tråder og snakke med dama på msn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...