Khalifen Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg så en reklame om en ostekake igår... "Den nye Almondy Cheezecake!" Irriterte meg grenseløst det der... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Forresten, hva burde Hardware.no egentlig ha hett? Og Off Topic-kategorien? 6152195[/snapback] Maskinvare er et godt norsk ord for «hardware». «Off topic» er litt verre å oversette, men man kunne fint klart å finne på en norsk tittel på kategorien. «På siden av saken» er mitt forslag. Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Forresten, hva burde Hardware.no egentlig ha hett? Og Off Topic-kategorien?Maskinvare er et godt norsk ord for «hardware». «Off topic» er litt verre å oversette, men man kunne fint klart å finne på en norsk tittel på kategorien. «På siden av saken» er mitt forslag.Eller kanskje bare "generell diskusjon", "rundt kaffebordet", eller noe i den duren? Problemet slik jeg ser det er at norske utgaver enten klinger håpløst mye dårligere, eller er totalt fraværende. Slik er det jo innenfor flere fagområder, men hardware-verdenen er nok blant verstingene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Forresten, hva burde Hardware.no egentlig ha hett? Og Off Topic-kategorien? 6152195[/snapback] Maskinvare er et godt norsk ord for «hardware». «Off topic» er litt verre å oversette, men man kunne fint klart å finne på en norsk tittel på kategorien. «På siden av saken» er mitt forslag.6153753[/snapback] Jeg har brukt «Utenfor tema» (UT) eller bare «avsporing» hvis det er snakk om en tråd som er i ferd med å bli «Off topic». Off Topic-kategorien kunne etter min mening hatt et helt annet navn enn en ren fornorskning. Gjerne et kult egennavn akkurat som kulturo ble navnet på musikk- og film-siden vår. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg så en reklame om en ostekake igår..."Den nye Almondy Cheezecake!" Irriterte meg grenseløst det der... 6153670[/snapback] Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Gjerne et kult egennavn akkurat som kulturo ble navnet på musikk- og film-siden vår. Kulturo er vell egentlig ikke et egetnavn, men kultur på esperanto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå