Gå til innhold

Er MSI KT3 Ultra 2 beste SocketA HK til under 1000 kr?

Simen1

Anbefalte innlegg

Vel, jeg fant det til 896kr. Er det noen andre Socket A hovedkort i til under 1000-lappen som er bedre ?

Kravene er at det er OK til overklokking (av en XP2000+ med vann) og må ha støtte for mest mulig stæsj (ATA133, USB 2.0 osv.)

PS. Er det noen som også har sidekommentar om hvilket trådløst tastatur og optisk mus jeg bør velge? (Har sett mest på toppmodellene til logitech og microsoft)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hei simen, nja, valgte det hk'et selv jeg, så jeg syns det var bra. ER et Asus K(et eller annet, du finner det hvis du søker) kort du kan se på med RAID og sånn, men tror ikke at det har USB 2.0 (det var ihvertfall en grunn til at jeg ikke valgte det)

Gå for logitech (vik unna M$ :grin:)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-10 22:47, skrev Xvani:

:lol:
Simen, du spurte faktisk om mus+trådløst tastatur :smile:

Uppss! Utrolig hvor svimete jeg må ha vært når jeg svarte på den meldinga.. Tror jeg sletter det svimete svaret nå!

PS. Hva med MS wireless optical desktop? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl Er det noen som har testet det og vet om det er bra og har en følelse av kvalitet?

Lenke til kommentar

Ja trådløst utstyr er håpløst å ha med på LAN. Det er sikkert en haug med andre som har tilsvarende utstyr og da blir det mye forstyrrelser mellom de med trådløse greier.

Jeg har noe ikke-trådløst i reserve som kan brukes hvis jeg skal på LAN en gang.

Lenke til kommentar

Microsoft Intellimouse Explorer Wireless er ikke så bra mus å spille med. Det oppstår lett lag og forsinkelser i bevelgelsene. Den beste tråløse optiske musen på markedt i dag er Logitech MX700. Den har ytelse som en "ledning-mus", har totalt 8 knapper og er av god kvalitet.

http://www.mpx.no er en av de få butikkene som har denne musa på lager for øyeblikket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...