F.Mackey Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Trommis + gitarist tråd = error Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Finnes det kjente gitarister, trommiser, bassister og andre i den slengen som er kjekke/fine/pene/flotte/you name it? 5770471[/snapback] Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 I tillegg til å være en skikkelig søtnos så var ekstremt god på bass... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ihsahn: Jeg tror ikke på de som sier han ikke er kjekk. Trym: Kjekkere i sine yngre dager, men ikke værst nå heller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ihsahn var nok kjekkere før. Nå ser han litt "sliten" ut. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men helt greit utseende på en utrolig god musikker. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Nå ser han litt "korpulent" ut. Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jimmy Page slår alle når det gjelder hottness. Udiskutabelt. 5771002[/snapback] Enig Men, hvist det er lov å ta med avdøde gitarister, Jimi Hendrix, maken til flott man, og Pete Townshend, men Page slår alle Jeg tenker tilbake på når disse mennene var unge , Page og Townshend Hendrix ble bare ung 5771362[/snapback] Så UTROLIG enig.. Hendrix er bare UTROLIG pen, samtidig er jo curt cobain pen også, men er ikke han vokalist?? Page hadde slått alle som ung, han ser bare så utrolig skjønn ut Han e fantastisk flott/flink! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jimmy Page slår alle når det gjelder hottness. Udiskutabelt. 5771002[/snapback] Enig Men, hvist det er lov å ta med avdøde gitarister, Jimi Hendrix, maken til flott man, og Pete Townshend, men Page slår alle Jeg tenker tilbake på når disse mennene var unge , Page og Townshend Hendrix ble bare ung 5771362[/snapback] Så UTROLIG enig.. Hendrix er bare UTROLIG pen, samtidig er jo curt cobain pen også, men er ikke han vokalist?? Page hadde slått alle som ung, han ser bare så utrolig skjønn ut Han e fantastisk flott/flink! 6496974[/snapback] Cobain var både vokalist og gitarist så du kan forsåvidt inkludere han i denne tråden. Endret 15. juli 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg er kjekk! Og jeg er skikkelig dreven på Tom dooley! an the ironi n' stuff..... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvis ikke han her er kjekk, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ingen som har nevnt slash? Han er jo kjekk, heit og badass . Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Må si meg enig i at Hendrix var en pen fyr, og han hadde en fin klesstil også . Er også litt svak for keith richards, men han er vel ikke å regne som kjekk, så det må være fordi jeg liker stones fryktelig godt. Ellers, så ser ikke Steve Vai så værst ut. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 "Cobain, selv om han er en av de mindre flinke gitaristene/bassistene." Han blir av noen regnet som en av tidenes beste gitarister.. plass nr. 12 http://www.rollingstone.com/news/story/593...ts_of_all_time/ Han var forsåvidt erke-hot Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Du verden som den lista var elendig. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Bon Jovi: Kurt Cobain: Han ene karen i Liquido. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Warren Haynes Er ikke bare han søøøøt Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 H4ngman; Emperor folka er absolutt ikke kjekke, og iallefall ikke Ishan. Du kan seriøst ikke mene at de er kjekke? Daron Malakian, er stygg. Det finnes ikke et snev av kjekkhet i han. Det forundrer meg ikke at TLZ, og H4ngman har plukket ut gitaristene fra favoritt bandene sine. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Helt enig, ikke spesielt kjekke noen av dem. Blir som at jeg skulle postet bilder av Flea fra Red Hot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå