Gå til innhold

Kjekke gitarister - Finnes de?

DDDD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jimmy Page slår alle når det gjelder hottness. Udiskutabelt.

5771002[/snapback]

Enig :thumbup:

Men, hvist det er lov å ta med avdøde gitarister, Jimi Hendrix, maken til flott man, og Pete Townshend, men Page slår alle :love:

Jeg tenker tilbake på når disse mennene var unge , Page og Townshend :)

Hendrix ble bare ung :cry:

5771362[/snapback]

Så UTROLIG enig.. Hendrix er bare UTROLIG pen, samtidig er jo curt cobain pen også, men er ikke han vokalist?? Page hadde slått alle som ung, han ser bare så utrolig skjønn ut :love::love: Han e fantastisk flott/flink!

Lenke til kommentar
Jimmy Page slår alle når det gjelder hottness. Udiskutabelt.

5771002[/snapback]

Enig :thumbup:

Men, hvist det er lov å ta med avdøde gitarister, Jimi Hendrix, maken til flott man, og Pete Townshend, men Page slår alle :love:

Jeg tenker tilbake på når disse mennene var unge , Page og Townshend :)

Hendrix ble bare ung :cry:

5771362[/snapback]

Så UTROLIG enig.. Hendrix er bare UTROLIG pen, samtidig er jo curt cobain pen også, men er ikke han vokalist?? Page hadde slått alle som ung, han ser bare så utrolig skjønn ut :love::love: Han e fantastisk flott/flink!

6496974[/snapback]

Cobain var både vokalist og gitarist så du kan forsåvidt inkludere han i denne tråden.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt slash? :dontgetit: Han er jo kjekk, heit og badass :dribble: .

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

SaulHudson.jpg

Må si meg enig i at Hendrix var en pen fyr, og han hadde en fin klesstil også :) .

Er også litt svak for keith richards, men han er vel ikke å regne som kjekk, så det må være fordi jeg liker stones fryktelig godt.

Ellers, så ser ikke Steve Vai så værst ut.

Lenke til kommentar

H4ngman;

Emperor folka er absolutt ikke kjekke, og iallefall ikke Ishan. Du kan seriøst ikke mene at de er kjekke?

Daron Malakian, er stygg. Det finnes ikke et snev av kjekkhet i han. Det forundrer meg ikke at TLZ, og H4ngman har plukket ut gitaristene fra favoritt bandene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...