Gå til innhold

Kjekke gitarister - Finnes de?

DDDD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Daron Malakian er en direkte stygg mann. Fra tid til annen har jeg lurt litt på om han har et hint av downs og etter oppførselen hans på scenen å dømme, har han nok det. Men hvorfor skal han tøse seg når han kan lage god musikk isteden?

5811057[/snapback]

You make me sad.
Lenke til kommentar
EDIT: Kanskje ikke like n3cro, men <3

5811540[/snapback]

Daron har bakgrunn som uber-tr00 black/death-metaller. :cool:

Han signa faktisk Satyricon på sin egen label.

Slayer og Dakrthone er også noen av favorittbandene hans, han sa før Hypnotize/Mesmerize ble sluppet at det godt mulig at noen Darkthrone-riff ville snike seg inn. Jeg hørte noen bm-riff på skiva selv, men er ikke så kjent med Darkthrone til å si om det er deres riff eller ei.

Daron Malakian er en direkte stygg mann.

Dø.

Fra tid til annen har jeg lurt litt på om han har et hint av downs og etter oppførselen hans på scenen å dømme, har han nok det.

Sier Eddie-fanen. :whistle:

Men hvorfor skal han tøse seg når han kan lage god musikk isteden?

Unskyld meg, men han klarer begge deler med glans.

Slenger med et bilde som viser at han er fult klar over sin egen skjønnhen :grin:

post-22017-1143322509_thumb.jpg

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
EDIT: Kanskje ikke like n3cro, men <3

5811540[/snapback]

Daron har bakgrunn som uber-tr00 black/death-metaller. :cool:

5811659[/snapback]

Hvilke band?

5811673[/snapback]

Det er så tr00 at ingen vet hva det var. :p

(For å si det sånn: SoaD er bandet som Daron Malakian slo igjennom med. Det som skjedde før det kom sannsynligvis aldri særlig langt.)

Slenger med ennda et bilde. :p

post-22017-1143322772_thumb.jpg

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Daron er absolutt ikke pen, dette er nok et eksempel av at folk synes en fyr er så kul at de påstår at han er attraktiv. Hadde du sett Daron på gaten, uten å vite at han står bak mange sanger du liker, hadde du ment at han var stygg. Det samme gjelder de som klarer å påstå noe så absurd som at Slash er attraktiv. Mannen er definisjonen på heslig, hvorfor tror du han lærte seg å spille et instrument?

John Petrucci er det motsatte; personlig liker jeg verken bandet hans eller måten han spiller på (dvs at han runker mer enn jeg gjorde i 15-årsalderen, som er like fint å høre på som.. vel, da jeg runket i 15-årsalderen), men faktisk ser helt ok ut. Dette gjelder kun nyere tider med nyere hårklipp, han kledde virkelig ikke langt, rockerhår.

Lenke til kommentar
Dette gjelder kun nyere tider med nyere hårklipp, han kledde virkelig ikke langt, rockerhår.

Nei, omvendt. Han var pheeeeen med langt hår, det nye ser han... ehh... ut som en fjortiss eller noe. Tatt ut ifra backstreet boys, ikke pen.

Med det lange rocka håret så minner han om Aragorn fra LotR. 'Nuff said. :wee:

Bassisten er heller ikkje så værst.

Kan ikke si meg enig der. :p

(Og dette gjelder særlig på bildet du postet, han er jo uberstygg der)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Dette gjelder kun nyere tider med nyere hårklipp, han kledde virkelig ikke langt, rockerhår.

Nei, omvendt. Han var pheeeeen med langt hår

5813950[/snapback]

folk synes en fyr er så kul at de påstår at han er attraktiv.

:tease:

Si hva du vil, Nick Carter er penere enn samtlige i denne tråden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men, hvist det er lov å ta med avdøde gitarister, Jimi Hendrix, maken til flott man, og  Pete Townshend, men Page slår alle :love:

Jeg tenker tilbake på når disse mennene var unge , Page og Townshend :)

Hendrix ble bare ung :cry:

5771362[/snapback]

Først vil jeg bare si at Pete Townshend er en stor mann, som står bak uendelig mye genial musikk.

Men å si at han er kjekk?

Skal vi være ærlige her, så kan han vel ta opp kampen med de fleste om tittelen styggeste gitarist?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...