gamerman Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei Fikk dette i dag når jeg reinstallerte windows , jeg har en OEM versjon av Windows SP2 Xp Pro : Dette har aldri skjedd før , takk microsoft De har selvfølgelig ikke døgn åpent men skal prøve automatisk telefon først selv om jeg tviler det ikke går ... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Dette er typisk microsoft. Ta kontakt med de, fortell problemet og si at du er misfornøyd. Er det mulig at noen andre har brukt samme cdkey? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Hei Fikk faktisk rettet det opp ved hjelp av automatisk svarer men tok tid :S . Uansett takk for hjelp Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 hæ? er det en seriøst melding? Mener MS at du bare kan installere det så og så mange ganger? helt spinnvillt! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 hæ? er det en seriøst melding? Mener MS at du bare kan installere det så og så mange ganger? helt spinnvillt! 5780885[/snapback] Dette var en seriøs melding , jeg måtte ringe dem for å få fikset det. Helt tullete egentlig når jeg har betalt skjorta for lisencen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå