Fingolfin Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Prøvde Battlefield 1942 hos en kamerat av meg i går og må si jeg synes det var helt sinnsykt konge! Er liten tvil om at jeg skal til nærmeste spillbutikk i dag for å kjøpe det. Så et par spørsmål...: Noen som har det? I så fall, hvor feit er manualen? *Sikle* elsker lange og tjukke manualer! Har hørt at den kommer i DVd cover, og det er vel mest sannsynlig desverre. Skulle ønske at de spillutgiverne skjønner at det er mye diggere med store esker som har plass til tjukke manualer og slikt. En kamerat av meg ble skikkeli skuffa da han kjøpte Combat flight simulator 2 og oppdaga at det ikke fulgte med noen manual, han ringte til butikken og spurte hvor det var blitt av den digge manualen, og ekspeditøren svarte med at den 300 sider lange manualen lå på CD'en... *** Moderators anm: Igjen og igjen sier vi det: Skjerp bruken av overskrifter! *** [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-24 12:27 ] Lenke til kommentar
Marve Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Manualen er på 36 sider :wink: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Manualen er rimelig tynn, ikke noe nyttig der. Er faktisk på både norsk og engelsk. Husker ikke om de var 36 sider tilsammen eller om riktig antall sider faktisk er 36/2. Og jeg er helt enig i at manualer som kommer kun på CD'er er helt forkastelig! Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 36 sider?!elt på 2?! Æsj, men jeg skal kjøpe det allikevel. Men det var få sider, er vel bare hvordan man skal installere spillet og systemkrav som kommer inn der. Ja, ja, spillet gjør vel opp for det... Lenke til kommentar
Marve Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Det er 36 sider for hvert språk. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Manual har da ingenting å si, det blir billigere å produsere spillet, cover jo mindre ting som følger med. Det enkleste er jo å legge manualen som PDF på CD'n ... Men jeg har enda ikke merket at prisene er noe særlig billigere ... hehe Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg er med fingolfin, tykke manualer er bra! :smile: Jeg elsker esker med bra boxart (helst de gammeldagse pappeskene), og lange manualer. Det er liksom litt av sjarmen når du kjøper nytt spill.... Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Ja, det er nesten halve moroa å få den tjukke manualen i fanget og sitte å kose deg med den, mens du lærer mer om det spillet du har kjøpt. Kjøpte Bettlefield for et par timer siden og skal installere det nå. Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå