dobbelmann Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kjøpte Graw, men er i utgangspunktet skuffet. Grafikken er bra, spillmessig er det bra, men fy som det hakker! Første som slo meg var at detta var uspillbart, men det blei bedre etter en times tid, men det går bittelitt ujevnt hele tiden. Multiplayer går helt glatt. Kjører på vanlig tv. Er det flere som har opplevd dette? Ikke sikkert andre reagerer like sterkt som meg på dette, men jeg synes det er for gærent... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Eneste jeg har opplevd som er tilnærmet hakking er ved større eksplosjoner. FPS synker relativt krafig i slike situasjoner, men ellers flyter det bedre enn Titanic! Langt bedre altså Endret 17. mars 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kjøpte Graw, men er i utgangspunktet skuffet. Grafikken er bra, spillmessig er det bra, men fy som det hakker! Første som slo meg var at detta var uspillbart, men det blei bedre etter en times tid, men det går bittelitt ujevnt hele tiden. Multiplayer går helt glatt. Kjører på vanlig tv. Er det flere som har opplevd dette? Ikke sikkert andre reagerer like sterkt som meg på dette, men jeg synes det er for gærent... 5770307[/snapback] Hos meg går d GLATT!! Men multiplayer delen er d litt hakkete,ikke lagg,men bare litt hakkete! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 tror dette ,mulig har noe ,med hvilken TV man bruker... på ,min vanlige ikke HD TV hakker.. PDZ ganske i de in game fil klippa , burde ikke ha vert sånn Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kjøpte Graw, men er i utgangspunktet skuffet. Grafikken er bra, spillmessig er det bra, men fy som det hakker! Første som slo meg var at detta var uspillbart, men det blei bedre etter en times tid, men det går bittelitt ujevnt hele tiden. Multiplayer går helt glatt. Kjører på vanlig tv. Er det flere som har opplevd dette? Ikke sikkert andre reagerer like sterkt som meg på dette, men jeg synes det er for gærent... 5770307[/snapback] hakker hos meg også......eller dårlig framerate som jeg kaller det.Spesielt mission2 der man skal skyte bad guys på taket ved bruk av gunner i helikoptret. Trodde det bare var meg som reagerte på dette....... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Mitt hakker det også (kjører på 32"hd-tv) Sendte inn konsollen da jeg tror det er den det er noe feil med. Hvis du kjører på crt må du nok(hvis du ikke allerede har gjort det) stille inn Xboxen på 60 Hz. Har hvertfall lest at det hjelper på endel spill... Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Flotters, kjappe svar! Skal se på innstillingene. Kjører samme som jeg gjør på projectoren, bare at jeg switcher over hd/normal knappen på kabelen. Har ikke prøvd med 720p da jeg ikke har projen her nå, håper det ikke gjør ting verre. Er enig i å kanskje kalle det for dårlig framerate, for det er ikke slik at det hakker, men det er mer ujevnt. Kanskje noe man bare må leve med... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er enig i å kanskje kalle det for dårlig framerate, for det er ikke slik at det hakker, men det er mer ujevnt. Kanskje noe man bare må leve med... 5770738[/snapback] Ja, det er også mer det jeg har opplevd. Satt med litt av den samme følelsen som jeg hadde etter PDZ. Spillet er liksom litt tregt og man merker at det tar litt tid før personen gjør ting han skal. Visste ikke at forskjellen mellom 30 og 60 Framrates var så stor... Et spørsmål: Hvorfor lager de ikke spillet i 60 fps? Er det selve maskinen (360) som ikke er i stand til å levere så bra grafikk samtidig som å ha 60 fps? Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Er enig i å kanskje kalle det for dårlig framerate, for det er ikke slik at det hakker, men det er mer ujevnt. Kanskje noe man bare må leve med... 5770738[/snapback] Ja, det er også mer det jeg har opplevd. Satt med litt av den samme følelsen som jeg hadde etter PDZ. Spillet er liksom litt tregt og man merker at det tar litt tid før personen gjør ting han skal. Visste ikke at forskjellen mellom 30 og 60 Framrates var så stor... Et spørsmål: Hvorfor lager de ikke spillet i 60 fps? Er det selve maskinen (360) som ikke er i stand til å levere så bra grafikk samtidig som å ha 60 fps? 5770769[/snapback] 60fps krever selvsagt dobbelt så mye som 30fps. Kombinasjon av maskinen og utviklerne at det ikke er 60fps. Men de aller fleste spill av denne typen er 30fps. Problemet med GRAW er at det ofte detter under 30fps også. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Mitt hakker det også (kjører på 32"hd-tv) Sendte inn konsollen da jeg tror det er den det er noe feil med. Hvis du kjører på crt må du nok(hvis du ikke allerede har gjort det) stille inn Xboxen på 60 Hz. Har hvertfall lest at det hjelper på endel spill... 5770596[/snapback] Sendte du inn maskinen fordi spillet har dårlig framerate ? Det har jo igenting med maskinen å gjøre, kun spillet som er sånn. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 hakker kun.. sier igjen, KUN, når det er STORE eksplosjoner til meg.. ellers er det INGEN problemer med flyten.. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hakker noen ganger hos meg selv når det ikke er store eksplosjoner. Irriterendes, men overlever nok Synes at det har vært en del hakk på visse spill til 360 Håper ikke denne trenden fortsetter.... Endret 19. mars 2006 av HaterFanboys Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ser ut som vi bare må leve med dårlig framrate på enkelte spill.......enkelte spill på ps1 hadde dårlig framerate og da ble det sagt at på neste generasjons konsoll så ville det være historie........det er 10 år siden! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ser ut som vi bare må leve med dårlig framrate på enkelte spill.......enkelte spill på ps1 hadde dårlig framerate og da ble det sagt at på neste generasjons konsoll så ville det være historie........det er 10 år siden! 5776910[/snapback] Det er mye som blir sagt om nestegenerasjons konsoller Men eg trur dette vil bli et mindre utbredt problem når utviklerene har jobber med dev.kits en stund,evt. fått bedre versjoner av disse, samt får optimalisert spillene sine bedre til 360`en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 hvordan i alle dager kan utvilkerne si seg fornøyd med en produkt som ikke fungerer som det skal? de må jo se at det hakker... tragisk... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Tidspress eller noe kansje? Men ja, eg setter mine spm.teikn til spill som virkelig er heilt ute eg også Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Ok, da har jeg fått nok svar til å konkludere med at det ikke er min box eller spillet det er noe gærent med. Var nesten redd for at noe måtte byttes. Ville heller hatt grafikken fra flerspillerdelen, og se at det går glatt og fint, enn å ha enkeltspillergrafikk som hakker/er ujevnt slik som det er nå. Men men. Hos meg får ikke spillet verken 9 eller 10, men snarere en 6'er. Edit: kanskje 7... Endret 19. mars 2006 av dobbelmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå