Espenhh Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Elsker dette klippet her. Hun dama kan ikke ha mye peiling på data. "Virusene flommer ut av ledningen, så du må slå en knute på den og putte den i en bøtte".... "Er det saaaant?" :!: http://hoppetau.no/index.php?option=com_co...id=12&Itemid=41 Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Haha.. den var ikke dum ass.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Hehe, dritbra den.. Er postet før men samme det. Endret 17. mars 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Er postet før men samme det.Ups, sorry for det... Det er ikke så lett å følge med på alle postene her Denne kan da umulig være postet her da: http://hoppetau.no/index.php?option=com_co...id=17&Itemid=40 Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 LOL... tror jeg hadde skaffa meg et liv hadde jeg vært den karen der gitt... Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Hehe, lurer litt på om han bare har kødda med TV2... Er sjukt bra å ha 300.000 skilt i samlinga Nesten for mye til å være sant Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 hørte den på radio for noen år siden tror æ, tror faktisk det var ekte Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Den er nok ekte ja... Er nok en god del kvinner (og menn for den saks skyld) som kan så lite om data Det er ikke det, det er måten hun sier ting på som er så genial Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Haha! Slå knute på ledningene! Og så kan det renne virus ut på gulvet! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Det finnes allerede en lik tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=470829 Rapportert til moderator. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hva er vitsen med å fortelle at du rapporterer den? Uansett ville bare en moderator stengt den andre tråden fordi man bumper en gammel tråd, noe de ikke kan fordra, og da må man lage en ny tråd, noe de heller ikke liker Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Det finnes allerede en lik tråd: 5772837[/snapback] Du var nok litt sein der. Er noen som sa fra om det i går allerede... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Åh, hahaha!! Stakkars MArtin, mister ukelønna.. Fy søren, så jævlig fett [/slå på ring-Erlend] Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Hva er vitsen med å fortelle at du rapporterer den?Uansett ville bare en moderator stengt den andre tråden fordi man bumper en gammel tråd, noe de ikke kan fordra, og da må man lage en ny tråd, noe de heller ikke liker 5772871[/snapback] Får være opp til moderator om hva nan syntes om tråden. Når vi snakker om din mening, kan vi la denne tråden være, så får folk lete litt gjennom neste gang de lager ny tråd. Skal ikke blande meg mer inn i dette. Edit: Skriveleif Får prøve å skape litt god stemning i tråden igjen. Du følger ikke fletteregelen for datafiler. Endret 19. mars 2006 av :P Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Hehe, atter en gang; beklager at jeg postet noe som allerede er postet her... Er ikke så lett å være ny på et forum vet du Hvem er vel ikke bedre til å skape stemning enn Raske Menn (moderne eventyr)? Syns det eventyret rett og slett er genialt! :!: "Akka bakka bonka rakka... (...) Så vet vi det..." :!: Ler like mye hver gang Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 "så har jeg også narkolepsi, jeg sovner vis jeg blir stresset" "STRESS!!" :!: Raske menn, er bare genial humor. Har hørt denne før ja, lasta den ned første gang den kom her på forumet, og du som rapporterte tråden, er ikke mye vits. Den gamle tråden er langt baki systemet så det blir ingen dobbelposting på førstesiden og dermed ikke behov for å stenge tråden Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Vi får fortsette og poste i denen tråden, så blir nok den gamle stengt av en eller annen moderator. Lenke til kommentar
Espenhh Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Hehe, jeg elsker Raske Menn, der er rett og slett super-geniale... Den der "verdenshistorien på fem minutter" er en av de beste sketsjene jeg har sett noensinne... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå