DArkwIng Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 - You're under Arrest - Ghost in the shell 1st Gig og 2nd Gig - Speed Grapher - Bleach - Dirty Pair (Flash) - Ranma 1/2 - Black Lagoon Lenke til kommentar
Oni_the_Orc Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 mine topp tre one piece samurai deeper kyo dragon ball Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 1. Azumanga Daioh 2. Fullmetal Alchemist 3. Samurai Champloo 4. Elfen Lied 5. Naruto (men jeg har slutta å se på, fillers er evig kjedelig.) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 1. Azumanga Daioh2. Fullmetal Alchemist 3. Samurai Champloo 4. Elfen Lied 5. Naruto (men jeg har slutta å se på, fillers er evig kjedelig.) 6101806[/snapback] Enig at filler ser kjedelig, og eneste grunnen til at jeg fortsatt ser er at jeg vil få med meg Kakashi-Gaiden. Den virker så utrolig fet. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 har sett veldig lite anime, dersom man ser bort fra pokemon å digimon, noe som man får servert rett i fleisen om man vil det eller ikke. Men av de få som jeg har sett, er det en som stikker seg ut: Robotech: The Macross Saga utrolig bra gjennomført serie, en pioner innen anime. (OK da, jeg har bare sett den amerikanske versjonen, og den skal visst være noe anderledes fra den japanske, med tanke på character'ene å og litt story-line, men konseptet er likt) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) 1 : One Piece 2 : Samurai Champloo 3 : Fullmetal Alchemist 4 : Ghost in the shell (alt, Både SAC og begge filmene) 5 : Naruto (jeg følger enda med, men fillers er kjeeeedelig, venter på at historien skal fortsette, så blir til at jeg laster ned en gang pr. mnd og swapper fort igjennom fillers episodene) Endret 13. juli 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 1 : Rurouni Kenshin 2 : Hikaru no go 3 : Bleach De tre beste, et stykke under kommer 4 : Cowboy bebop 5 : Full metal alchemist Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 1 naruto 2 bleach 3 dragon ball 4: Full Metal Alchemist 5: Elfen Lied Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) mine favoritter 1. Hunter X Hunter 2. Fullmetal Alchemist - 3. Naruto 4. Hellsing 5865601[/snapback] Oppdatert Liste Hunter x Hunter Fullmetal Alchemist Bleach Get Backers Chrno Crusade Andre gode Animer: Elfen Lied Witch Hunter Robin Naruto Hellsing Ragnarok Endret 12. juli 2006 av Luchy Lenke til kommentar
flakken Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg oppdaterer min liste også. Full Metal Alchemist Bleach Naruto Dragonball (inkluderer GT og Z) Lenke til kommentar
Larsha Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 1. Great Teacher Onizuka 2. Fullmetal Alchemist 3. Samurai Champloo 4. One Piece 5. Trigun Lenke til kommentar
Dragonboo Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 1.Full Metal Alchemist 2.Elfen Lied 3.Naruto 4.Trigun 5.Berserk Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 1. Dragon Ball, Z og GT 2. Gundam 3. Naruto 4. Doraemon :!: 5. Rurouni Kenshin - Reminiscence Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Kommer egentlig veldig ann på humøret mitt hva jeg liker best :o Men prøver meg (ingen spesiell rekkefølge): 1) Fruits Basket 2) Kareshi Kanojo no Jijou 3) School Rumble 4) Yakitate Japan 5) Scryed. Er selvsagt mange andre serier som burde vært med på lista også. Forresten, noen som har lyst til å fortelle meg hva som er så bra med Dragonball? (At det er det aller første du så telles ikke ) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Oppdatert liste: 1. One Piece 2. Naruto (ikke fillere) 3. Bleach (ikke fillere) 4. Wolf's Rain 5. Love Hina/ Elfen Lied/Last Exile Jeg vil ha alle med på lista!! :!: Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Min top 5: 1. Naruto (uten filler etc etc) 2. X (Genial serier, rart at så få har hørt om den ) 3. FMA 4. Love hina <3 5. Hunter X Hunter Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Min topp tre er som følger: 1. Love Hina (Ikke sett animen, men digger mangaen) 2. Bleach 3. Trigun 4. Naruto 5. Last Exile Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) I tilfeldig rekkefølge: Naruto Love Hina Fullmetal Alchemist Elfen lied X (lite kjent og vanskelig å finne siden hvis man søker på google får man opp mest pron, men sinnsykt bra serie IMO) edit: leif Endret 21. juli 2006 av Ickz Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Samurai Champloo (Utrolig bra serie. Antageligvis den mest gjennomførte serien jeg har sett så langt. Jin og Mugen er råe, og det samme ordet kan beskrive fightene) One Piece (Utrolig morsom serie med flust av kule karakterer, litt kjedelig at det går sakte framover av og til, men det er bare småpirk) Naruto (Fra 1-135 minus fillers er det en utrolig bra anime. Litt langdryg men det er så mange interessante karakterer og fighter her at det nesten blir for mye av det gode) Berserk (Utrolig dårlig tegnet, men historien i denne animeen er den beste jeg sett så langt. Da jeg var ferdig å se måtte jeg pløye gjennom mangaen) FMA (Ikke de beste karakteren, ikke de kuleste fightene, men en utrolig god historie. Så hele animeen på 3 dager i en påske for et par år tilbake) Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Liker best de gamle klassikerene, jeg... 1. Macross (primært Robotech: The Macross Saga) 2. Star Blazers (Space Battleship Yamato) 3. Battle of the Planets (Gatchaman) samt de litt nyere 4. Gundam 5. Cowboy Bebop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå