Crunchy Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 1. Death Note 2. Naruto 3. Code Geass 4. Bleach 5. Fullmetal Alchemist 1 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 1.Bakuman 2.one piece 3.mirai nikki 4.naruto 5. Under the bridge (fordi den er så space'a : P) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) 5. Under the bridge (fordi den er så space'a : P)Arakawa? Ta en titt på Sayonara Zetsubou Sensei, du kommer nok til å like det. Samme folka som gjør den samme humoren, med et bedre cast. I Arakawa prøvde de å gjenskape suksessen, men IMO ble den veldig sub-par. De bytta ut veldig mye av humoren med sånn osaka-stil hvor alt er meta slapstick, og dumma ned showet veldig. Endret 11. april 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Marionette, teacher's pet... Lol, elsker den serien. Elsker egentlig alt fra SHAFT. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 takker sekai-ichi, det jeg lurer på nå er hvor mange timer foran pcen du har brukt på å se anime, jeg mener jeg har sett forferdlig mye, men tipper du kan tredoble det Sayonara Zetsubou Sensei skal sjekkes ut. Har også tenkt til å se great teacher onizuka for den har jeg fått mange anbefalinger på. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Heldigvis gikk jeg bort ifra å se på ting forran PCen lenge sia x) GTO kan anbefales, men live action versjonen over animeen. Begge har sin egen sjarm, og vitser man ikke finner i den andre, men siden det er så mye som er likt er det ingen vits å se begge. Live action versjonen er generelt bedre. Men burde vel nevne at animeen er mye mindre seriøs. Begge er komedier, men den ene litt mer enn den andre. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Unnskyld hvis dette er helt feil plass, men regner med at dere vet hvilken serie jeg er ute etter. Usikker på hva det handler om, men husker jeg så mye på det når jeg var mindre. Det var en kar med rød hatt og klær som hadde et kjede med et kors. Lurer på om det handlet litt om vampyrer. Var mye soldater, skyting og action. Takker for hjelp Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Du burde lage en egen tråd. Vampyrer ja. Rødt hår, eller rød hatt? Black Blood Brother? Mulig det er Hellsing du tenker på. Eller noe Castlevania-relatert. Er en dame som passer forklaringen i Trinity Blood. Var det noen med rødt hår i Vampire Hunter D? Det er vel den vamyr-animeen de fleste så når de var små. Edit: Jeg aner ikke hvordan, men jeg klarte å lese hatt som hår. Uff. Det er Hellsing du er ute etter. Om ikke så er det Black Blood Brothers. Endret 11. april 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Superby Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Heldigvis gikk jeg bort ifra å se på ting forran PCen lenge sia x) GTO kan anbefales, men live action versjonen over animeen. Begge har sin egen sjarm, og vitser man ikke finner i den andre, men siden det er så mye som er likt er det ingen vits å se begge. Live action versjonen er generelt bedre. Men burde vel nevne at animeen er mye mindre seriøs. Begge er komedier, men den ene litt mer enn den andre. hva mener du med at du gikk bort i ifra å se ting på pcen? kanskje jeg missforstår? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Mente bare at jeg heller ser ting på TVen. Mer komfortabelt og passivt en å sitte bak en desktop PC. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 HDMI pluggin? gjør det selv, har hjemme kino anlegg som jeg har greid å koble til via pcen, en fryd hver gang jeg fyrer opp en episode :3 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Du burde lage en egen tråd. Vampyrer ja. Rødt hår, eller rød hatt? Black Blood Brother? Mulig det er Hellsing du tenker på. Eller noe Castlevania-relatert. Er en dame som passer forklaringen i Trinity Blood. Var det noen med rødt hår i Vampire Hunter D? Det er vel den vamyr-animeen de fleste så når de var små. Edit: Jeg aner ikke hvordan, men jeg klarte å lese hatt som hår. Uff. Det er Hellsing du er ute etter. Om ikke så er det Black Blood Brothers. Takker. Min toppliste; Hellsing Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 =P Da blir jeg vel nøtt til tipse deg om Hellsing Ultimate. Lenke til kommentar
srine Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 1. Fairy Tail 2. One Piece 3. Soul Eater 4. Toradora! 5. Death Note (trykk på navna/linkene så kommer du inn på animefreak-sidene til seriene) På første til tredje plass ligger, Fairy Tail, One Piece og Soul Eater. Disse er garantert de beste seriene jeg har sett og er vanskelige og rangere.. Alle er morsomme, spennende og har noen uforglemmelige scener. Alle tre er også veldig spesielt tegnet, eller hva jeg skal si, det er ikke mange serier som er likt tegnet som de. Så hvis du vil ha noe å le av, litt spenning, fantasy og gode slåsskamper, så er de tre seriene perfekte på fjerdeplass ligger Toradora! en veldig lettspydd kjærlighetshistorie. Serien er morsom, søt med litt komiske kjærlighetsproblemer som mange sikkert kjenner seg igjen i. Personlig så er jeg egentlig ikke så gla i kjærlighetshistorier men anbefaler denne til alle som er gla i sånt no, og som liker å le litt i samma slengen På femteplass ligger Death Note. Death Note er en litt spesiell krimserie eller hva jeg skal si. I de fleste krimserier så er det "skurken" som vi liksom skal finne ut av hvem er, men i denne serien så er hovedpersonen "skurken". Etterhvert i serien så følger vi på en måte begge sider av saken, og skurken/hovedpersonen "jakter" på en måte på seg selv. Anbefales på det sterkeste hvis man liker krimserier Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Fairy Tail over One Piece? Greit at Fairy Tail er ganske bra, men over One Piece? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Folk må få lov å ha egne meninger, selv om meningene er feil. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Hmm la oss se: 1: Gantz 2: Bastard!! 3: meeeh elfen lied 4: Death note, selv om den mister taket etter l's død 5: Hellsing ultimate Vanskli å velge noe til 5'te plass, mulig jeg har en bedre som jeg bare ikke kommer på :\ Lenke til kommentar
srine Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Fairy Tail over One Piece? Greit at Fairy Tail er ganske bra, men over One Piece? De er vansklige å rangere liker de egentlig like godt ^^ det som gjorde at one piece kom på andre var fordi at alle favorittene mine dør D: (veit det høres dumt ut btw xP) Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 1. One Piece (Forever <3) 2. Gintama 3. Katekyo Hitman Reborn! 4. Naruto Shippuuden 5. Bleach (aka. Fillerspam) Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 1. Death Note 2. Fullmetal alchemist brotherhood 3. Ao no exorcist 4. Samurai Champloo 5. Fairy Tail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå