Zabaniya Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Ny oppdatering: 1. Steins;Gate 1. Death Note 1. Monster 1. Fate/stay night 1. Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2 Endret 23. september 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Hohoho! Tid for å oppdatere mine topp 5 animer! Den 31. juli var lista mi slik: 1. Bleach2. Hellsing Ultimate 3. Pokémon 4. Medabots 5. Digimon Nå: 1. Full metal alchemist 2. Bleach 3. Hellsing 4. Ehh... 5. Tjah...? Endret 23. september 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hohoho! Tid for å oppdatere mine topp 5 animer! Den 31. juli var lista mi slik: 1. Bleach2. Hellsing Ultimate 3. Pokémon 4. Medabots 5. Digimon Nå: 1. Berserk! 2. Full metal alchemist 3. Bleach 4. Hellsing 5. Pokemon? Du har sett for få gode animer, ass... Se mine topp 5, du! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Begynte som smått å se på bleach i sommerferien, senere hellsing og nå fortiden full metal alchemist, så jeg har ikke hatt så god tid på meg til å komme over mye. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Forsåvidt ingen endring på anime fronten: 1. Major 2 .Katekyo Hitman Reborn! 3. Shura no Toki (Denne ble flyttet hit nå nettopp fordi jeg så noen episoder på nytt) 4. Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen 5. Hajime no Ippo (Tror jeg har Dragonball / Dragonball Z på nr 6. Jeg likte faktisk serien veldig godt, selv om det brainless action) Manga fronten har noen endringer, hovedsaklig nr 1 & 2. Elsker fighting serier! 1. Gamaran 2. The Breaker 3. History's Strongest Disciple Kenichi 4. Hajime no Ippo 5. Mx0 Jeg har egentlig ingen favoritter, da jeg liker alle seriene jeg har sett. Hver enkelt har en eller flere awsome scener som jeg ser om igjen & om igjen. Alt fra fight scener, til quotes osv. Endret 23. september 2011 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 1. Code Geass 2. Full Metal Alchemist: Brotherhood 3. Death Note 4. Naruto 5. Bleach 1 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 1. Code Geass 2. Clannad 3. Fate-seriene 4. Death Note 5. Toradora! 6. Kanon (2006) 7. Elfen Lied Ingen av de er i noen spesiell rekkefølge (utenom CG som er 1.) 1 Lenke til kommentar
srine Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har bare sett noen få og det er tre stykker som har blitt soneklare favoritter så jeg lager bare en "top 3" 1. One Piece ♥ 2. Death Note ^^ 3. Chobits :3 1 Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Fullmetal Alchemist Brotherhood Fairy Tail Naruto Bleach Death Note One Piece Men ingen anime slår Cromartie High School (ja, med english sub). Must watch. Endret 20. oktober 2011 av Misoxeny Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hvorfor er det ingen som har nevnt Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin? Helt fantastisk serie. http://www.youtube.com/watch?v=0A_fRAIIC6o Har sett så utrolig mange serier att jeg klarer umulig å rangere 5 favoritter etter rekkefølge. Men jeg kan vell nevne noen som har gjort ett stort inntrykk på meg og som jeg ikke kan lett glemme. Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin Berserk Tengen Toppa Gurren Lagann Steins;Gate One Piece Hunter X Hunter Bleach Naruto Major Slam Dunk Hajime No Ippo Fullmetal Alchemist Brotherhood Darker Than Black Cowboy Bebop Code Geass Death Note Afro Samurai Monster Bakemonogateri Clannad Gungrave Toradora! Ikke i rekkefølge! Ble ganske mange, og er fortsatt mange jeg ikke har nevnt. Alle er sykt bra Endret 21. oktober 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tror kanskje jeg skal se Death Note også, siden det er så mange som har den så høyt. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor er det ingen som har nevnt Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin? Helt fantastisk serie. Serien var fantastisk den de første 10-12 episodene. Så skjedde det du vet, og den fikk en mer episodisk natur som ødela bittelitt for helhetsinntrykket. Fremdeles en ytterst vellykket serie, men du vet, ikke helt topp 10. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hvorfor er det ingen som har nevnt Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin? Helt fantastisk serie. Serien var fantastisk den de første 10-12 episodene. Så skjedde det du vet, og den fikk en mer episodisk natur som ødela bittelitt for helhetsinntrykket. Fremdeles en ytterst vellykket serie, men du vet, ikke helt topp 10. Er sant att serien var på topp de første episodene, og gikk litt nedover etter hvert. Men den var fortsatt fantastisk, og unik synst jeg. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 1. Amagami SS 2. Steins;Gate 3. Elfen Lied 4. Fullmetal Alchemist Brotherhood 5. Naruto Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ikke i noen spesiell rekkefølge (er ferdig med alle disse, så kan være listen endres ettersom jeg blir ferdig med flere anime'er): 1. Clannad (After Story) 2. Bakemonogatari 3. Neon Genesis Evangelion 4. Toradora! 5. Black Lagoon 6. Durarara! 7. Welcome to the NHK! 8. Ergo Proxy 9. Steins;Gate Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Top 5 i vilkårlig rekkefølge: Hunter x Hunter Death Note Code Geass Fullmetal Alchemist (+ Brotherhood) Dragonball (klassiker uten like) Steins;Gate kommer vel på en god 6. plass. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 I vilkårlig rekkefølge Fullmetal Alchemist (første serien, ikke sett Brotherhood enda) Death Note (vel, bare sett fram til den bryter med mangaen, det var ikke kommet mer da så da leste jeg resten hehe) Dragon Ball diverse serier og specials(selv om den kan bli vel langdrygd og fyllt av fighting til tider) Hakaba Kitarō (2008) (litt spesiell mørk og dyster, men samtidig litt morsom serie) Og vel ja det var det når det kommer til serier Lenke til kommentar
srine Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 1. Soul Eater 2. One Piece 3. Fairy Tail 4. Bleach :!: 5. Toradora :!: Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 År og dag siden jeg har sett på anime, men når jeg tenker tilbake så er det nok disse 5 som har gjort sterkest inntrykk: 1. Cowboy Bebop 2. Monster 3. Fullmetal Alchemist 4. Ghost in the Shell - Stand Alone Complex 5. Ergo Proxy Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 1. Naruto 2. Cowboy Bebop 3. Code Geass 4. Death Note 5. Samurai Champloo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå