Gå til innhold

Hva er dine topp 5 anime serier?

Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hohoho! Tid for å oppdatere mine topp 5 animer!

Den 31. juli var lista mi slik:

1. Bleach

2. Hellsing Ultimate

3. Pokémon

4. Medabots

5. Digimon

Nå:

1. Berserk!

2. Full metal alchemist

3. Bleach

4. Hellsing

5. Pokemon?

Du har sett for få gode animer, ass... Se mine topp 5, du! :)

Lenke til kommentar

Forsåvidt ingen endring på anime fronten:

1. Major

2 .Katekyo Hitman Reborn!

3. Shura no Toki (Denne ble flyttet hit nå nettopp fordi jeg så noen episoder på nytt) :p

4. Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen

5. Hajime no Ippo

(Tror jeg har Dragonball / Dragonball Z på nr 6. Jeg likte faktisk serien veldig godt, selv om det brainless action) :p

Manga fronten har noen endringer, hovedsaklig nr 1 & 2. Elsker fighting serier! :love:

1. Gamaran

2. The Breaker

3. History's Strongest Disciple Kenichi

4. Hajime no Ippo

5. Mx0

Jeg har egentlig ingen favoritter, da jeg liker alle seriene jeg har sett. Hver enkelt har en eller flere awsome scener som jeg ser om igjen & om igjen. :p Alt fra fight scener, til quotes osv. :)

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvorfor er det ingen som har nevnt Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin? Helt fantastisk serie.

http://www.youtube.com/watch?v=0A_fRAIIC6o

Har sett så utrolig mange serier att jeg klarer umulig å rangere 5 favoritter etter rekkefølge. Men jeg kan vell nevne noen som har gjort ett stort inntrykk på meg og som jeg ikke kan lett glemme.

Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin

Berserk

Tengen Toppa Gurren Lagann

Steins;Gate

One Piece

Hunter X Hunter

Bleach

Naruto

Major

Slam Dunk

Hajime No Ippo

Fullmetal Alchemist Brotherhood

Darker Than Black

Cowboy Bebop

Code Geass

Death Note

Afro Samurai

Monster

Bakemonogateri

Clannad

Gungrave

Toradora!

Ikke i rekkefølge! Ble ganske mange, og er fortsatt mange jeg ikke har nevnt. Alle er sykt bra :)

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som har nevnt Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin? Helt fantastisk serie.

Serien var fantastisk den de første 10-12 episodene. Så skjedde det du vet, og den fikk en mer episodisk natur som ødela bittelitt for helhetsinntrykket. Fremdeles en ytterst vellykket serie, men du vet, ikke helt topp 10.

Lenke til kommentar

Serien var fantastisk den de første 10-12 episodene. Så skjedde det du vet, og den fikk en mer episodisk natur som ødela bittelitt for helhetsinntrykket. Fremdeles en ytterst vellykket serie, men du vet, ikke helt topp 10.

Er sant att serien var på topp de første episodene, og gikk litt nedover etter hvert. Men den var fortsatt fantastisk, og unik synst jeg.

Lenke til kommentar

Ikke i noen spesiell rekkefølge (er ferdig med alle disse, så kan være listen endres ettersom jeg blir ferdig med flere anime'er):

1. Clannad (After Story)

2. Bakemonogatari

3. Neon Genesis Evangelion

4. Toradora!

5. Black Lagoon

6. Durarara!

7. Welcome to the NHK!

8. Ergo Proxy

9. Steins;Gate

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

I vilkårlig rekkefølge

Fullmetal Alchemist (første serien, ikke sett Brotherhood enda)

Death Note (vel, bare sett fram til den bryter med mangaen, det var ikke kommet mer da så da leste jeg resten hehe)

Dragon Ball diverse serier og specials(selv om den kan bli vel langdrygd og fyllt av fighting til tider)

Hakaba Kitarō (2008) (litt spesiell mørk og dyster, men samtidig litt morsom serie)

Og vel ja det var det når det kommer til serier ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...