Agentspoon Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Baccano! hadde vært Quentin Tarantinos beste verk, bortsett fra at skaper og skaperverk overhodet ikke har noen forbindelse. NANA er pokker meg nydeligere enn den hviteste svane. Burde fått ærespris, lol. Bakemonogatari er produsert av SHAFT. Som en venn av meg sa, som produsent kan du se på dette selskapet som et perverst svin med en IQ på over 250. Lenke til kommentar
doedeer Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 1. Durarara!! 2. Baccano 3. Ore no imouto 4. To aru Majutsu no Index 5. Death Note Persona 4 The animation sniker seg forhåpentligvis inn på lista i nær framtid. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Skal revidere listen til det jeg egentlig tenker. Ingen rekkefølge på hva som er best eller ei: Neon Genesis Evangelion Code Geass NANA Clannad ~After Story~ Honey & Clover Baccano! Black Lagoon Toradora Har egentlig ikke noen andre serier jeg synes fortjener å være der. Noen er dog fryktlig nærme som Nodame Cantabile, Hellsing Ultimate, Kare Kano, Death Note, Slam Dunk, Eden of The East, Ef - A Tale of Memories, Air, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Tengen Toppa Gurren Lagann. Kriteriet for å komme opp på den lista kan kort oppsummeres i følgende: de må gi absolutt ekstase og et behov for å skryte dem opp i skyene. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) mine top 5: Naruto Hunter X Hunter Bleach* Death Note One Piece* *Har ikke sett alt Jeg har dessverre ikke fått utforska så mye annet enn disse 5 + get backers, full metal alchemist og litt av samurai champloo. Men skal nok få utvide dette snart Endret 22. april 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Mine topp 5: 1. Death Note 2. Naruto 3. Code Geass 4. Prince of Tennis 5. One Outs 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Mine nye topp 5: 1. Toradora 2. Elfen Lied 3. Ergo Proxy 4. Full metal panic! 5. Bleach Hadde også tenkt til å legge til Deadman Wonderland og Ao No Exorcist til listen, men de er jo såpass nye serier at jeg tror jeg skal vente litt til jeg har fått sett mer av dem. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg tror at nesten enhver person som ser Toradora! legger den direkte inn på topplisten. Den faller ofte et par plasser mens minnene viskes ut imot andre mesterverk, men akkurat der og da har den en helt rå verdi. Som en liten hilsen linker jeg til en av de beste AMVene i eksistens som handler om nettopp Toradora (høy spoiler alert). http://www.youtube.com/watch?v=55D4hw3Momc (PS: Siden du likte Toradora! vil jeg at du skal lese mangaen Pastel. Samme grad av herlighet.) Endret 26. april 2011 av Agentspoon 1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Takk for tipset, skal sjekke Pastel ut når jeg får tid Knall AMV var det også Endret 27. april 2011 av Konkulf 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Gankutsuou: The Count of Monte Cristo er kanskje min favoritt, ellers; Rurouni Kenshin (to første sesongene og første OVA), Berserk, Gantz, Vision of Escaflowne, Record of Lodoss War, Wolf's Rain, Cowboy Bebop og Death Note. Ingen spesiell rekkefølge. Jeg skrev alt sammen da det er mindre tidkrevende enn å fundere seg frem til fem favoritter. Lenke til kommentar
olapola84 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 1: Naruto 2: Hiaru No Go 3: Elfen Lied Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Huff, å velge bare 5 er jo nesten umulig, og å rangere dem er enda verre, så er ikke i spesiell rekkefølge. Men akkurat nå ser det vel ca slik ut: Spice and Wolf Elfen Lied Code Geass Clannad After Story Ergo Proxy Edit: Etter dette innkluderer det bl.a: Monster Mushishi Gunslinger Girl Phantom: Requiem for the Phantom Gankutsuou: The Count of Monte Cristo Fullmetal Alchemist Ghost in the Shell Darker than Black Baccano Ah! My Goddess Wolf's Rain Bakemonogatari Welcome to the NHK Death Note Claymore Black Lagoon Gantz D.Gray-Man Endret 16. juni 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Mahou Shoujo Madoka Magica Toradora Lucky Star Nogizaka Haruka no Himitsu +purezza Clannad +After Story Ikke i noen spesiell rekkefølge. Var vanskelig nok å velge ut de blandt alle de andre Lenke til kommentar
Anime-Demon Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 1. One Piece 2. Soul Eater 3. Hellsing 4. Black Lagoon Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Har manglende anime erfaring egentlig så må nok lage en ny liste etter hvert men for nå. Ingen rekkefølge få langt. Elfen Lied Code Geass Ghost in the Shell (har bare sett første film) Death Note Hellsing Okey det var 5 hmmm... Blood+ Endret 19. juli 2011 av AllColor Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ok. Jeg tror jeg må revidere den gamle lista litt. 1. Monster 2. Death Note 3. Naruto (Dette inkluderer ikke fillers.) 4. Code Geass 5. One Outs Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kan vel ta og dele mine top 5 1. Akagi Fantastisk serie. Nydelig musikk, råtøff tegnestil og ikke minst, hovedrollen er den tøffeste av alle personer innen anime. Period! 2. Death Note Spennende, psykologisk og nervepirrende. Hvordan i huleste kan en serie om det å drepe folk med en notatbok bli så sykt bra? Selv slutten er i mine øyner bra og særs passende. 3. Nausicaä I samme gate som Princess Mononoke(se under), episk, fantastisk gjennomført og vanvittig bra. 4. Princess Mononoke Episk film. Noe av det beste jeg har vært borti til nå. Historien er nydelig, og filmen er gjennomført god. 5. Kaiji Samme fete tegnestilen som Akagi. Smådigg musikk og spennende. JA, jeg tok med to filmer, men det er min liste så jeg kan skrive det jeg vil Dessuten så er det ingen serier som kan ta plassene fra filmene i mine øyner. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Se mere Hokuto no Ken, Otemba. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) 1. Bleach 2. Hellsing Ultimate 3. Pokémon 4. Medabots 5. Digimon Nei, jeg har ikke sett mange animer, mtp. de tre siste. :!: Endret 16. august 2011 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 1. Guardian of the Sacred Spirit 1. Wolf's Rain 1. Darker than Black 2. Chrono Crusade 3. Code Geass Ble ganske vanskelig å sepperere de tre øverste i tre forskjellige plasser. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Se mere Hokuto no Ken, Otemba. Jeg så alle remake-episodene på hotell-TV i Tokyo. Det herlige med HnK er at man ikke trenger å skjønne japansk for å få med seg hva som skjer. :!: Jeg har også den originale TV-serien men den er litt slitsom å se på for det er så mye filler. Filmen er super dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå