hans2k Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 1.Gits (Ghost in the shell, hele pakka) 2.Fma 3.Soul eater 4.Tengen Toppa Gurren Lagann 5.Samurai Champloo Lenke til kommentar
Kryp2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 ...Bleach (utenom fillers) ...Samurai Champloo ...Cowboy Bebop ...Gundam Seed ...Hikaru no Go Blir vel nødt å sjekke ut wolf's rain.. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vanskelig å si. Ikke noen spesiell rekkefølge: *Clannad / Clannad After Story *Fruits Basket *Neon Genesis Evangelion *Elfen Lied *Last Exile Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 1. Naruto 2. Bleach 3. Devil May Cry (er laget anime av spillet) 4. Inuyasha Har ikke sett flere enn dem. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 1. Death Note 2. Ghost in the Shell 3. Elfen Lied 4. Bleach 5. Last Exile ___________________ 6. Neon Genesis Evangelion Lenke til kommentar
RoadKill3D Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Vanskelig å velge 5 favoritter i blant over 70 serier, men dette er mine topp 5 etter mye gjennom tenking. 1. Planet ES 2. Initial D 3. Gundam Seed 4. Tengen Toppa Gurren Lagann 5. Full Metal Panic! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 1. Clannad / Clannad After Story 2. Ef ~ Tales of Memories 3. True Tears 4. ToraDora! 5. Kanon / Air Lenke til kommentar
tobn Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 1. Naruto 2. HunterxHunter 3. Death Note 4. Bleach 5. FMA Har bare sett et par til utenom foreløpig. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hmm. Denne ble vanskelig å svare på. Jeg liker darker than black (DtB), sesong 1 var noe forvirrende men fanget oppmerksomheten min utrolig bra. Det som kanskje trekker enda mer opp er at sesong 2 er litt mer strukturert å litt mer lettfattelig men den holder på spenningen. Jeg kan ærlig talt ikke finne så mye negativt om serien da den har en fin blanding av spenning i form av action men å i dialog. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal rangere animene mine så noe rekkefølge på mine topp 5 kan jeg ikke gi, men DtB havner iallefall blant de. FMA: Brotherhood, har ikke så mye å si om serien, den har humor, action, dialog, kort sagt en fin serie Love Hina er vel kanskje min all-time favoritt. Den har til å med fått meg til å kjøpe dvd samlingen (har hele samlingen + specials). Slapstick humor av god kvalitet samt veldig livlige personligheter å et gjennomgående tema for serien. Nykommern i år, Fairy Tail ble en mangaserie jeg fort ble hekta på, å animeserien som følger tro (så langt, får håpe de fortsetter det) Den minner mye om One Piece i tegnestil (trodde faktisk de var av samme forfatter en stund) å litt i handling, men det er den da ikke. Like fullt tror jeg de fleste som liker FMA å/eller One Piece (jeg liker ikke one piece selv) vil like denne. Naruto kommer selvsagt på listen min. Det var den første anime serien jeg faktisk satte meg inn i etter at jeg ble introdusert til anime å er en serie jeg føler jeg relaterer litt til. Det som trekker den litt ned er at det er utrolig mye filler episoder i den samt at handlingen har blitt noe tregere til å utfolde seg. Like fult så har den fortsatt etter min mening en god handling å serien har kanskje begynt å fokusere på litt dypere dialog enn før som er litt uvant. Serien er detaljrik med en bisarr kombinasjon av spiritualitet, scifi samt historie/mytologi (japansk mytologi å filosofi står sterkt i serien) Et positivt trekk er at man faktisk kan følge figurene mens de vokser i rollene. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Sammenlikner du Fairy Tail med One Piece? Blasfemi De har kanskje lik tegnestil og har nakama-opplegg begge 2, men der slutter likheten. Fairy Tail var ålreit på starten, men har dalt voldsomt i en god stund nå. PS! Er jo ikke en nykommer heller forresten, er 160 kapitler ute. Det betyr den har vart i over 3 år i og med det blir gitt ut mindre enn 52 kapitler i året. Endret 21. november 2009 av perman07 Lenke til kommentar
malcite Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sammenlikner du Fairy Tail med One Piece? Blasfemi De har kanskje lik tegnestil og har nakama-opplegg begge 2, men der slutter likheten. Fairy Tail var ålreit på starten, men har dalt voldsomt i en god stund nå. PS! Er jo ikke en nykommer heller forresten, er 160 kapitler ute. Det betyr den har vart i over 3 år i og med det blir gitt ut mindre enn 52 kapitler i året. Mente nykommer blant anime. Som manga har jeg ikke akkurat kontrollert når den ble først utgitt Men ellers så syns jeg faktisk omvendt av deg på One Piece å Fairy Tail da. Fairy Tail falt mer i smak hos meg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke sett så mange enda men men 1. Berserk 2. Fullmetal Alchemist: Brotherhood 3. Pokemon(nostalgisk) 4. Devil May Cry 5. Digimon Som sagt, har ikke sett så mye xP Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 1. Full Metal Alchemist2. DragonBall 3. Full Metal Panic! 4. DragonBall Z 5. InuYasha For å oppdatere top 5 1. Full Metal Alchemist 2. DragonBall (inkl. DragonBall Z, men ikke GT) 3. Hellsing 4. Märchen Awakes Romance 5. Paradise Kiss Hellsing eller Hellsing Ultimate? Hellsing. Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 1. Ef - a tale of memories/melodies 2. Elfen Lied 3. Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A's/StrikerS 4. Spice and Wolf 5. Aria Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Aria for the win! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ikke sett så mange enda men men1. Berserk 2. Fullmetal Alchemist: Brotherhood 3. Pokemon(nostalgisk) 4. Devil May Cry 5. Silver Fang Som sagt, har ikke sett så mye xP Bytter ut Digimon. Forvent å se Hellsing der snart Lenke til kommentar
malcite Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) 1. Ef - a tale of memories/melodies2. Elfen Lied 3. Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A's/StrikerS 4. Spice and Wolf 5. Aria Aria som i Aria the animation (http://myanimelist.net/anime/477/Aria_the_Animation)? Endret 23. desember 2009 av malcite Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Yeah, vet=P Men jeg heter Aria, så derfor er Aria-animene win. Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Cowboy Bebop Samurai Champloo Elfen Lied Ginga Nagareboshi Gin One Piece Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ny førsteplass endring: 1. Rurouni Kenshin 2. ef - a tale of memories 3. Hajime no Ippo 4. Code Geass - Hangyaku no Lelouch 5. History's Strongest Disciple Kenichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå