cndwrf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 1. Baccano! 2. Tengen Toppa Gurren Lagann 3. Samurai Champloo 4. Suzumiya Haruhi no Yuutsu 5. Toshokan Sensou Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 1. Slam Dunk, noe av det kuleste anime skal du lete lenge etter! 2. Gundam Seed 3. husker ikke helt, men handler om små barn med fotball 4. Samme men tennis ... 5. ? Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 1. D.Gray-Man 2. Death Note 3. Devil May Cry 4. Sairei No Moribito 5. Wolfs Rain Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For øyeblikket: 1. CLANNAD 2. Kanon 2006 3. To Heart 2 4. Utawarerumono 5. Tokyo Undergroud Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Akuratt nå: Death Note Code Geass Gankutsuou School Days Ef a tale of memories Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 1. Full Metal Alchemist2. DragonBall 3. Full Metal Panic! 4. DragonBall Z 5. InuYasha For å oppdatere top 5 1. Full Metal Alchemist 2. DragonBall (inkl. DragonBall Z, men ikke GT) 3. Hellsing 4. Märchen Awakes Romance 5. Paradise Kiss Lenke til kommentar
Acedia Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Code Geass Full Metal Panic! One Piece Lucky Star Tengen Toppa Gurren Lagann Ingen spesiell rekkefølge. Edit: Endret på en av seriene Endret 10. november 2008 av Acedia Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 1. Naruto. 2. Full Metal Alchemist 3. Death Note 4. Bleach 5. Ah! My Goddess. Men den kommer mulig til å bli endret i løpet av vinteren, siden jeg har flere serier på dataen som jeg ikke har sett enda.. Det inkluderer blant annet Claymore, Ergo Proxy, Zombie Loan og Chrono Crusade. (: Er det noen jeg burde glede meg til forresten? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 1. Full Metal Alchemist2. DragonBall 3. Full Metal Panic! 4. DragonBall Z 5. InuYasha For å oppdatere top 5 1. Full Metal Alchemist 2. DragonBall (inkl. DragonBall Z, men ikke GT) 3. Hellsing 4. Märchen Awakes Romance 5. Paradise Kiss Hellsing eller Hellsing Ultimate? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Offtopic: Hellsing Ova 5 kommer 21. november! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 What? AWESOME!!! Da er det bare å vente på subs... Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Som da tar sikkert 4-5 uker "Hellsing Ultimate is an original video animation (OVA) series being produced by animation studio Satelight and Geneon. The first fifty minute episode was released to Region 2 DVD in Japan on February 10, 2006.[6] As of February 2008, four episodes have been released in Japan,[6] and a fifth was set to release on October 24, 2008, but has been postponed to November 21, as the official homepage states." Tatt fra wikiepedia. Endret 13. november 2008 av hans2k Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 1. Naruto. 2. Full Metal Alchemist 3. Death Note 4. Bleach 5. Ah! My Goddess. Men den kommer mulig til å bli endret i løpet av vinteren, siden jeg har flere serier på dataen som jeg ikke har sett enda.. Det inkluderer blant annet Claymore, Ergo Proxy, Zombie Loan og Chrono Crusade. (: Er det noen jeg burde glede meg til forresten? hmhm, Ergo proxy er ikke så verst.. liste over noen animes Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 har så langt bare sett tre serier, og de likte jeg veldig godt. Cowboy Bebop FMA Elfen Lied og så begynte jeg på wolfs rain, men den var så kjedelig at jeg ikke gadd å se mer. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) 1.Gits (Ghost in the shell, hele pakka) 2.Fma 3.Soul eater 4.Tengen Toppa Gurren Lagann 5.Samurai Champloo Endret 28. mars 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 1. One piece 2. naruto 3. bleach 4. kenichi 5. claymore Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 1. Full Metal Alchemist - fantastisk historie, med en porsjon humor 2. Ef - A Tale of Memories - veldig bra serie (falt en tåre i løpet av den ) 3. Lamune - En avslappende serie 4. Black Lagoon - bra action 5. Ichigo 100% - Ganske bra serie, men den kunne vært så mye bedre (anbefaler mangaen) Ikke mange endringene, men nå ligger det ann slik: ef - a tale of memories - Higurashi no Naku Koro ni - skremte livskitten ut meg de jentene Shijou Saikyou no Deshi Kenichi - Genial, enkelt å greit Hagane no Renkinjutsushi (FMA) - Fortsatt en de beste Full Metal Panic! The Second Raid - Bedre enn første sesong, morsom, å samtidig seriøs Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 1. Full Metal Alchemist - fantastisk historie, med en porsjon humor 2. Ef - A Tale of Memories - veldig bra serie (falt en tåre i løpet av den ) 3. Lamune - En avslappende serie 4. Black Lagoon - bra action 5. Ichigo 100% - Ganske bra serie, men den kunne vært så mye bedre (anbefaler mangaen) Ikke mange endringene, men nå ligger det ann slik: ef - a tale of memories - Higurashi no Naku Koro ni - skremte livskitten ut meg de jentene Shijou Saikyou no Deshi Kenichi - Genial, enkelt å greit Hagane no Renkinjutsushi (FMA) - Fortsatt en de beste Full Metal Panic! The Second Raid - Bedre enn første sesong, morsom, å samtidig seriøs sa noen nettopp... hagane no renkinjutsushi i stedet for full metal alchemist...? Lenke til kommentar
Bullis2 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 mine 5 beste må vel vær: One Piece FMA Naruto death note kenshin ++ mange flere, men siden jeg kan bare ta 5, så var det de som først poppa fram, Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 1. Naruto 2. Bleach 3. Inuyasha 4. Avatar - the last airbender (hvis det kan regnes som anime) 5. Death Note Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå