Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 her er en liten list fra meg 1. Eureka seven .. (ja jeg startet å gråte) Beste serien EVER, beste historie, Beste soundtrack.. Best! Best! Best!!! 2. Bleach (har sett alle 179 episodene) har starta å kjøpe manga'en nå har 6 bøker til nå.. 3. Ai Yori Aoshi (virkelig god historie) 4. Death note (denne har jeg kun sett igjennom en gang, men det er fordi jeg husker den SÅ godt) 5. School rumble (snakk om RANDOM, Dag drøming fantasi på det værste... Flirer nesten konstant) 6. kenichi (syk syk serie som får deg til og flire) 7. love hina (meget bra anime) 8. Soul eater 9. D. gray man 10. Elfen lied 99. naruto gud hvor mange filltere .. men har nå sett alle episodene til og med fillterne.. hellsing skuffet meg .. mange som sa det var fett, men for en random fortellig .. og det var bare over 13 episoder .. det har kanskje noe med at jeg så den med engelsk tale .. har fortsatt endel serier og se .. f. eks DB , one peice , GTO , hunter X hunter. får se om liste forandrer seg da.. Edit: glømte naruto dude, 13 eps vanlig, og beste lengen spør du meg, 23/27 er for lang, og 6 er for kort=\ og du skal bare ha 5 animeer på lista, ikke 11=Þ Lenke til kommentar
ladden87 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 her er en liten list fra meg 1. Eureka seven .. (ja jeg startet å gråte) Beste serien EVER, beste historie, Beste soundtrack.. Best! Best! Best!!! 2. Bleach (har sett alle 179 episodene) har starta å kjøpe manga'en nå har 6 bøker til nå.. 3. Ai Yori Aoshi (virkelig god historie) 4. Death note (denne har jeg kun sett igjennom en gang, men det er fordi jeg husker den SÅ godt) 5. School rumble (snakk om RANDOM, Dag drøming fantasi på det værste... Flirer nesten konstant) 6. kenichi (syk syk serie som får deg til og flire) 7. love hina (meget bra anime) 8. Soul eater 9. D. gray man 10. Elfen lied 99. naruto gud hvor mange filltere .. men har nå sett alle episodene til og med fillterne.. hellsing skuffet meg .. mange som sa det var fett, men for en random fortellig .. og det var bare over 13 episoder .. det har kanskje noe med at jeg så den med engelsk tale .. har fortsatt endel serier og se .. f. eks DB , one peice , GTO , hunter X hunter. får se om liste forandrer seg da.. Edit: glømte naruto dude, 13 eps vanlig, og beste lengen spør du meg, 23/27 er for lang, og 6 er for kort=\ og du skal bare ha 5 animeer på lista, ikke 11=Þ Jaja how cares .. ingen som spørte deg, har nå rett og si hva jeg mener og trur hellsing var kanskje ikke noe for meg.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jaja how cares .. ingen som spørte deg, har nå rett og si hva jeg mener og trur tråden heter "Hva er dine topp 5 anime serier?" du skal bare ha 5... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 1. Full Metal Alchemist - fantastisk historie, med en porsjon humor 2. Ef - A Tale of Memories - veldig bra serie (falt en tåre i løpet av den ) 3. Lamune - En avslappende serie 4. Black Lagoon - bra action 5. Ichigo 100% - Ganske bra serie, men den kunne vært så mye bedre (anbefaler mangaen) Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 1. Yakitate! Japan 2. Bleach 3. Love Hina 4. Claymore 5. Code Geass Lenke til kommentar
Epleku Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Må si jeg ikke er noe fan av sånne mecha-anime serier. Her er min topp 5. 1. Death Note 2. Fullmetal Alchemist 3. Bleach 4. Naruto 5. Dragonball (de første seriene, jeg er litt fan av sånne humorserier så den var litt kul) Death Note er favoritten min. Jeg tror jeg så de 10 siste episodene på 1 dag. Det var bare utrolig bra. Jeg vil ikke gå inn på detaljer, men det eneste jeg anbefaler å se for ordentlige animefans er Death Note og Fullmetal Alchemist. Naruto og Bleach er egentlig ikke så bra, men hvis man liker fighting, så er jo det egentlig uansett om det er bra story eller ikke Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Synes ikke Bleach og Naruto er noe bra i animen, er mer fan av mangaen akkurat der, ser for det meste bare bleach/naruto animen for fightene sin skyld eller når folk dør, siden det er det eneste som er bra animert til tider, men blir bare trist når de hopper over ting som Kakashi Gaiden... 1. Code Geass - Klassisk japansk anime med store roboter, høres ganske dårlig ut, men svært gjennomførte personer holder spenningen oppe gjennom hele serien. Det at personene er gjennomført kommer godt til syne når det skjer noe med dem, ganske trist serie egentlig. 2. FMA - Litt trist serie der vi følger to gutter gjennom et spennende eventyr der de prøver å utdanne seg som "State Alchemists", på veien møter de utfordringer av alle slag. Dette er ikke en serie for de som må ha action i serien for å kunne følge med, det er ikke særlig mye av dette, men du blir sittende spikret i stolen uansett. 3. Death Note - Utrolig gjennomførte personer, bra animert og et spennende konsept. Dette er en serie som er verdt å se. 4. Claymore - Store sverd, pene damer og monster. Bare det burde være nok til å se den, masse action og en god historie. 5. Soul Eater - Holder på å se den, så langt er den ganske spennende, kan skrive noe mer senere. 100 ganger bedre enn mangaen. Endret 16. august 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 oppdatert 1. Death note, på topp og kommer sikkert til å være der en stund.... likte filmene, men animen var best. 2. Bleach 3. Yu Yu Hakusho 4. Hunter X Hunter 5. Code geass (heller ikkeno særlig mecha-fan, men dette er jo bare dritbra) claymore, one piece, naruto, monster,DB og de andre kom nok ikke med i denne top 5 lista mi denne gangen, men gode serier er de. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 1. One Piece Sammenliknbare serier som Naruto og Bleach kan ikke matche humoren i denne serien! I tillegg har denne serien bedre fighter enn de nevnte seriene, og mye mer originale krefter på karakterene. 2. Naruto Shippuuden har sålangt vært en skuffelse, men denne får en høy plass siden delen mellom Chuunin Exam og de hundre fillerene er noe av den kuleste animen jeg har sett. 3. Monster Har ikke sett noen serie som har vært like konsistent hele veien gjennom. Historien, stemningen og alt er høy-kvalitet. 4. Samurai Champloo Best produserte animen jeg har sett. Bildekvaliten er høy, soundtracken er morsom kontrast til Edo-perioden handlingen foregår i. 5. Berserk Utrolig skuffende slutt i forhold til den fantastiske mangaen, men den får en plass på listen siden det lille som kom med i animen var genialt! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 1. One Piece 2. FMA 3. Samurai Champloo 4. Kenichi 5. Hellsing Er litt usikker på den lista der for det er vanskelig å velge når det går såpass tid mellom når man ser de forskjellige seriene. Lettere å sette en serie man akuratt har sett på lista enn en som det er lenge siden man har sett. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) 1.Gits (Ghost in the shell, hele pakka) 2.Fma 3.Tengen Toppa Gurren Lagann 4.Samurai Champloo 5.Code geass/love hina/Samurai 7/ Ergo proxy/Naruto/bleach Endret 27. september 2008 av hans2k Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 1.One Piece 2. Code Geass 3. Elfen Lied 4. Naruto Etter dette blir det vanskelig, så får være bra nok. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 1:One Piece 2:Naruto 3:Soul Eater Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 1. Death Note 2. Elfen Lied Er de eneste jeg har sett for øyeblikket. Leter etter flere jeg kan se, men er så mange å velge mellom. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 1. Naruto 2. Code Geass 3. One Piece 4. Death Note 5. Full Metal Alchemist Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) 1: Naruto (første serie, og fortsatt genial) 2: Death Note 3: One Piece (720p og nå også 1080p heaven ) 4: Bleach (Liker bleach sine fillere minst, men når det ikke er det så er det kjempe) 5: Full Metal Alchemist Edit. Egentlig ganske lik liste som deg Legobilen. Ellers var jo også: Tengen Toppa Gurren Lagann og Samurai champloo flotte serier de også. (ville vel blitt 6 og 7 plass om jeg fikk lov til det) Edit2: Hadde jo helt glemt Kenichi. Den passerer kanskje FMA om du spør meg, så sett den på delt 5. plass. Endret 28. september 2008 av Andrull Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Rart att det bare jeg som har nevnt Ghost in the shell ?... Endret 28. september 2008 av hans2k Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Edit. Egentlig ganske lik liste som deg Legobilen. Ja, har Bleach på en god 6. plass Lenke til kommentar
Gossesnusken Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) code geass hellsing Higurashi no Naku Koroni tengen toppa gurren lagann bleach noen av seriene jeg har sett(i tilfeldig rekkefølge)...men det er disse fem som jeg liker best. de nye hellsing episodene som følger mangaen er kjempe bra og mye bedre enn de gamle. Higurashi no Naku Koroni er genialt...og sykt. men denne serien blir så utrolig spennede og er anbefalt på det sterkeste. ghost in the shell, akira, Tsubasa chronicle, karas, cowboy bebop, fullmetal alchemist, claymore, elfen lied, death note, black lagoon og blood+ er også anbefalt sterkt. av alle jeg har sett tror jeg har nevnt de fleste som man burde sjekke ut.. har sikker glemt noen Endret 10. oktober 2008 av Gossesnusken Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 1. Death Note - Som om serien er laget akkurat for meg Super serie. 2. GTO - Fordi ingen er kulere enn Onizuka 3. FMA - Svært godt gjennomført serie. Alt "stemmer" 4. Elfen Lied - Eksepsjonell tegning og musikk. 5. Kimi ga Nozomu Eien - Sippeanime, men dog en GOD sippeanime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå