Midnight_walker Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Mortal Kombat: Devastation Hva tror dere? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Directed by Mink? :!: Det her må bli bra Jeg har ikke sett den gamle filmen, men jeg tror det her kan bli fantastisk dårlig Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Er jo lov å håpe at det kommer en bra MK-film, men tviler sterkt for at det skjer :/ Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Eneren og toeren er de eneste jeg har giddet og se hele av, den treeren eller mortal kombat conquest som den het led jeg meg gjennom 20 min så skrudde jeg den av, toeren var ikke noe videre bra heller ødelegge sånne fine spill med skuffende filmer Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Christopher Lambert .... Lord Raiden OH YES! Edit: LarsP ^^ Endret 18. mars 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg hater filmserier som har forskjellige skuespillere i hver film... Blei utrolig skuffa når James Remar plutselig blei Lord Raiden istedenfor Christoffer Lambert i Mortal Kombat 2: Annihilation Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 At de aldri lærer... Mortal Kombat skulle aldri ha blitt film i det hele tatt. Sløsing med tid,penger og dårlig skuespillere. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Kongefilmer. Vi får håpe at pengene går til effekter og ikke skuespillere. edit: Jeg ser nå at regissøren også står bak den nyeste Seagal-filmen. Jeg gleder meg herved dobbelt så mye. Endret 19. mars 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Steven Seagal er jo konge da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå