Gå til innhold

Antall vifteplasser på sunbeam trio?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe den pakkeløsningen fra microplex med kabinett og psu. På siden til microplex står det at det er 2 vifteplasser (1 forran og 1 bak). Men på bildene ser det ut som det er plass for en vifte i sidedøren også, stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følger ikke med noen vifte til døra, så du er klar over det.

OG: vær obs på at det er bortimot umulig å få lurt inn en 120 mm vifte i front. Klarte med nød og neppe å få inn min Nexus der, ved å klemme og bøye fælt. Var livredd noe skulle ryke, men det gikk bra. Skal jeg få ut vifta må jeg sansynligvis klippe den i stykker. Vær også obs på at festemekanismen til AGP/PCI korta er håpløs, og kan fjernes umiddelbart... Ellers er kabinettet meget bra. :)

Er også umulig å få den "volume" saken i front til å virke, tenker da på den analoge saken. Noen som veit åssen den funker i det hele tatt?

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Jeg har mekka den volume tingen... den virker sånn... når du sender lyd til "hodetelefon" kontakten tar den og henter derifra og sender til en chip som omgjør signalene som så da går til analoge vu meteret skjønner =?

lydinngang for hodetlf---->volumkontroll---->split til :---->Hodetlf utgang

---->analogt vu meter

skjønner nå da.?

jeg ville ikke ha sånn at metere viser det som er dær så jeg lodda meg inn på det printkortet og har en separat inngang for vu meteret... det funker som bare F***

-DjgunnaH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...