Gå til innhold

Blogg om PS3 som fikk meg til å le


And.rs

Anbefalte innlegg

leste litt på Vg.no da jeg kom over denne bloggen om PS3:

 

http://www.vgb.no/8004/perma/42968/

 

Det står akkuratt det samme der som så mange andre her på forumet har sagt lenge, men den treffer liksom så godt at man nesten må le :yes: (spesielt hvis man leser alt) Så jeg tenkte jeg skulle dele den med dere her på forumet.

 

Edit:

Så nå at overskriften rimer...

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fortsatt utrolig talentløst å rakke ned på og/eller skryte av et produkt som ennå ikke eksisterer. Sony får virkelig mye gratis PR av sånt pessprat.

 

Men men, artikkelen var jo festlig da :D

5770404[/snapback]

 

Vil ikke si at artikkelen rakker så mye ned på produktet. Den rakker heller ned på markedsførings metodene til Sony som jeg også syns er helt latterlige. Jo de bedrer nok salget, og virker veldig hypende på konsollen, men hva med alle som blir lurt?

 

Konsollen blir nok kjempe bra den og det er mulig Sony for engangs skyld ikke lyver, men de kan ikke vente seg at man skal stole på dem gang etter gang...

Lenke til kommentar

Den kommentaren var rettet mot kommentarene til bloggen, hvor "fanboys" snart erklærer krig.

 

Artikkelen var, som jeg sa, festlig. Sonys markedsføring av produkter har vist seg å være noe vel overdrevet til tider, men sånn er det nok for de fleste som skal lansere noe nytt. Se foreksempel på Microsofts banebrytende "Origami", flere måneder med hyping av et produkt som det skulle vise seg at har eksistert i årevis. Kaller du det fornuftig markedsføring ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...