And.rs Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) leste litt på Vg.no da jeg kom over denne bloggen om PS3: http://www.vgb.no/8004/perma/42968/ Det står akkuratt det samme der som så mange andre her på forumet har sagt lenge, men den treffer liksom så godt at man nesten må le (spesielt hvis man leser alt) Så jeg tenkte jeg skulle dele den med dere her på forumet. Edit: Så nå at overskriften rimer... Endret 17. mars 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Blogg om PS3 som fikk meg til å le 5770217[/snapback] Hehe. Artig lite rim. Ja dette stemte på prikken. Han "tykkasen" kommer jo med kommentarer som er helt uoppnåelige! Er det bare meg eller er det dumt gjort? Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Festlig og lese alle kommentarene på den siden. Utrolig få personer som skjønner at det er bedre med flere konsoller på markedet og ikke blindt tilbe en aktør. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er fortsatt utrolig talentløst å rakke ned på og/eller skryte av et produkt som ennå ikke eksisterer. Sony får virkelig mye gratis PR av sånt pessprat. Men men, artikkelen var jo festlig da Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er fortsatt utrolig talentløst å rakke ned på og/eller skryte av et produkt som ennå ikke eksisterer. Sony får virkelig mye gratis PR av sånt pessprat. 5770404[/snapback] Må si meg helt enig der ja Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Det er fortsatt utrolig talentløst å rakke ned på og/eller skryte av et produkt som ennå ikke eksisterer. Sony får virkelig mye gratis PR av sånt pessprat. Men men, artikkelen var jo festlig da 5770404[/snapback] Vil ikke si at artikkelen rakker så mye ned på produktet. Den rakker heller ned på markedsførings metodene til Sony som jeg også syns er helt latterlige. Jo de bedrer nok salget, og virker veldig hypende på konsollen, men hva med alle som blir lurt? Konsollen blir nok kjempe bra den og det er mulig Sony for engangs skyld ikke lyver, men de kan ikke vente seg at man skal stole på dem gang etter gang... Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Den kommentaren var rettet mot kommentarene til bloggen, hvor "fanboys" snart erklærer krig. Artikkelen var, som jeg sa, festlig. Sonys markedsføring av produkter har vist seg å være noe vel overdrevet til tider, men sånn er det nok for de fleste som skal lansere noe nytt. Se foreksempel på Microsofts banebrytende "Origami", flere måneder med hyping av et produkt som det skulle vise seg at har eksistert i årevis. Kaller du det fornuftig markedsføring ? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Genial "blogg" Kristus opstandelse, for en kul type Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ganske morro og han er faktisk inne på noen veldig gode poenger. Derimot like morro å se fjortissene forsvare sine favorittkonsoller. Man blir jo ikke annet en oppgitt på at verden holder slike folk i live. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 1337 er genial, ja. Alltid artig å se fjortiser hisse seg så til de grader opp. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Prepubertale fjortisser er et bevis på at Darwins teori er død. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Artig skrevet, det der. Likte poengene hans godt. Ellers synes jeg folk skal lære seg å se og skjønne når noen setter ting inn i et kåsseri eller setter ting på spissen. Hele den videre debatten rundt dette er jo gjennomsyret av tull. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja den bloggen humra eg meg igjennom, mye bra poenger som viser Sony sine " geniale" uttalelser som man kan le godt,hardt og lenge til. Takk for latteren Sony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå