bobz Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 jeg har tittet en del på minnekort, og funnet fram til dobbelspenning som mobilen krever,men det jeg og la merrke til var at det var forrskjell på volten, standard minnebrikken er 1.8-3.0v men brikkene jeg har sett på er på 2.7-3.6v. :erm gjør det noe at volten er høyere? på forrhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du må ha "Dual volt" brikker til Nokia 6680. De støtter to Volt settings, men jeg er usikker på hvilken 6680 bruker. Det jeg er sikker på er at du bare kan bruke brikker som er "dual volt". Jeg har selv en 1Gb DV brikke som funker fint. Skaff deg Symbian SmartMovie så kan du konvertere avi ol filer slik at du kan se dem på mobilen. En 700mb film blir ca 150-200mb på telefonen i bra lyd/bilde kvalitet. Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Søk på MMC Mobile Dual Voltage på eBay da får du opp mange minnebrikker, blant annet fra Kingston. Det er de samme som blir solgt på f.eks Komplett. Jeg gjorde kupp og kjøpte meg en Kingston brikke på 512mb til min 6680. Fikk den for 45kr, akkurat samme brikke koster 279kr på Komplett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå