marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 HeisanN! Kunne godt tenkt meg å fått vekk støv som har en tendens til å samle seg rundt omkring min stasjonære pcer. Er det noen som anbefaler eller ikke anbefaler dette? Eller som har et tips om støvsuger for pcer. -b- Lenke til kommentar
Lasse Ma Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 HeisanN! Kunne godt tenkt meg å fått vekk støv som har en tendens til å samle seg rundt omkring min stasjonære pcer. Er det noen som anbefaler eller ikke anbefaler dette? Eller som har et tips om støvsuger for pcer. -b- 5770098[/snapback] Ikke bruk støvsuger. Kjøp trykkluft på boks Lenke til kommentar
meeg Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hold det rent rundt PC'n, da blir det ikke så støvete inni heller. -men, er først støvet der må det jo bort. Bruker selv støvsuger i bunn av kabinettet og på "ikke elektronikk". Trykkluft på ømfintlige steder....... Lenke til kommentar
aleh Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har brukt en helt vanlig støvsuger i årevis nå. Støvsuger overalt i kabinettet også på elektroniken men da naturligvis 3 - 4 cm over. De fleste har vifter som drar inn en del støv selv med filtre og selv om det er sant at det hjelper å ha det støvfritt rundt pcen blir det en del støv likevel. Ser også tiden har kommet for å støvsuge litt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Vanlig støvsuger går fint. Du kan ta småtteriet med Q-tips. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 HeisanN! Kunne godt tenkt meg å fått vekk støv som har en tendens til å samle seg rundt omkring min stasjonære pcer. Er det noen som anbefaler eller ikke anbefaler dette? Eller som har et tips om støvsuger for pcer. -b- 5770098[/snapback] Ikke bruk støvsuger. Kjøp trykkluft på boks 5770139[/snapback] Trykkluft på boks hres ut som et godt alternativ. Noen gode tips hvor man skal kjøpe trykkluft? Lenke til kommentar
Coney Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 HeisanN! Kunne godt tenkt meg å fått vekk støv som har en tendens til å samle seg rundt omkring min stasjonære pcer. Er det noen som anbefaler eller ikke anbefaler dette? Eller som har et tips om støvsuger for pcer. -b- 5770098[/snapback] Ikke bruk støvsuger. Kjøp trykkluft på boks 5770139[/snapback] Trykkluft på boks hres ut som et godt alternativ. Noen gode tips hvor man skal kjøpe trykkluft? 5781154[/snapback] Hvor du skal kjøpe vil jeg ikke si, men hvor du kan kjøpe er blant annet Biltema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå