Gå til innhold

Støvsuger til stasjonær pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HeisanN!

Kunne godt tenkt meg å fått vekk støv som har en tendens til å samle seg rundt omkring min stasjonære pcer. Er det noen som anbefaler eller ikke anbefaler dette?

Eller som har et tips om støvsuger for pcer.

-b-

5770098[/snapback]

Ikke bruk støvsuger. Kjøp trykkluft på boks :thumbup:

Lenke til kommentar

Hold det rent rundt PC'n, da blir det ikke så støvete inni heller.

-men, er først støvet der må det jo bort. Bruker selv støvsuger i bunn av kabinettet og på "ikke elektronikk". Trykkluft på ømfintlige steder.......

Lenke til kommentar

Jeg har brukt en helt vanlig støvsuger i årevis nå. Støvsuger overalt i kabinettet også på elektroniken men da naturligvis 3 - 4 cm over.

De fleste har vifter som drar inn en del støv selv med filtre og selv om det er sant at det hjelper å ha det støvfritt rundt pcen blir det en del støv likevel.

Ser også tiden har kommet for å støvsuge litt. :D

Lenke til kommentar
HeisanN!

Kunne godt tenkt meg å fått vekk støv som har en tendens til å samle seg rundt omkring min stasjonære pcer. Er det noen som anbefaler eller ikke anbefaler dette?

-b-

5770098[/snapback]

5770139[/snapback]

Trykkluft på boks hres ut som et godt alternativ. Noen gode tips hvor man skal kjøpe trykkluft?

Lenke til kommentar
HeisanN!

-b-

5770098[/snapback]

5770139[/snapback]

Trykkluft på boks hres ut som et godt alternativ. Noen gode tips hvor man skal kjøpe trykkluft?

5781154[/snapback]

Hvor du skal kjøpe vil jeg ikke si, men hvor du kan kjøpe er blant annet Biltema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...