^fmj Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hva syns DU er verdens beste refreng? Jeg har ikke helt bestemt meg for noe ennå, men jeg satt og så på beat for beat og der dukket "like a prayer" opp. Refrenget på den sangen er virkelig bra og jeg er langt fra noen madonna fan! Et annet morsomt refreng er jo 99 luft balloons, på tysk! På engelsk funker det liksom ikke. Kunne jo vært moro med en liten poll, hvis det kom inn nok forslag. Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg vil da si at refrenget i Stairway to heaven fra led zeppelin er en av de beste som er laget Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Vanskelig å si hvilke refreng som er best, mange bra. Kan nevne noen jeg liker godt: Nirvana-Smells like teen spirit Beatles- She loves you Pink Floyd- Echoes Er trøtt så jeg kommer ikke på flere nå. Skal legge til flere senere. Endret 18. mars 2006 av Sebbe Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Refrenget på Turn av Travis. Fantastisk. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 The Smiths - There Is a Light that Never Goes Out Pink Floyd - Comfortably Numb Deep Purple - Speed King Iron Maiden - The Wicker Man Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 The Beast Part II Baby let me show you my addiction to the friction Hele sangen er utrolig sexistisk, og dermed veldig kul -> lyd. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Rainbow - Kill The King Skikkelig eksploderende i begynnelsen og holde se på samme nivået. I tillegg skikkelig energisk. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Iron Maiden - Iron Maiden, mer fantastisk enn det tror jeg ikke det kan bli. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Manowar - Manowar Manowar - Warriors of the world Bra refreng på de to, mange andre bra refreng også.. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 The Doors - Break On Through (To The Other Side) pr0n. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Manowar - Heart of Steel Stand And FightLive By Your Heart Always One More Try I’m Not Afraid To Die Stand And Fight Say What You Feel Born With A Heart Of Steel Iron Maiden - Dejavu Feel like I've been here before,Feel like I've been here before. Og det beste av dem alle: The Kovenant - Mannequin You're just another faithless mannequinYou're just another fallen star You're just to blind to see, you hate what you can never be And now your hollow... Just like me Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Blir liksom guttevorspielslagera som kommer på beste refreng for meg og, som mye annet her Masse å velge mellom, men akkurat på refreng tar Weezer - The Good Life kaka. Refrenget der sitter mer støpt enn Jotunheimen. Endret 20. mars 2006 av mecha slin Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Som tidligere nevnt, nesten umulig å trekke ut ett refreng. -Die Happy - Supersonic Speed -Deep Purple - King Of Dreams -Deep Purple - The Battle Rages on -TNT - Daisy Jane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå