Arne Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Eg skal lage meg ein header. Der skal det stå namnet mitt, og vere bilde av ein figur. Her er figuren: http://www.pagn.net/promo/guildwars/images...wars_poster.jpg Korleis kan eg klippe ut den dama i forgrunnen uten å få med alt det andre? Merk: Eg spør ikkje om de kan lage headeren, berre forklare korleis. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Bare å sitte å prike i et bildebehandlingsprogram det.... Slenger med et par eksempler, en i jpg-format og et i gif. Har ikke lagt hele sjelen i det, men bare et eksempel på hvordan det kan bli... Endret 18. mars 2006 av awesnes Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Korleis kan eg gjere det? Eg bruker Photoshop CS 2. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 sjekk Good-Tutorials og søk på "extract" Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Tusen takk, skal lese litt der. Eg spør her viss eg treng hjelp. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ellers har du jo Visuell Kreativitet-delen av forumet også... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ler deg Photoshop først som sist! Her er en side hvor du kan lære det meste på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå