nordemoniac Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Har en Nissan Almera jeg gjerne har skulle tatt ut CD-spilleren på. Årsmodell er uvisst, men tipper 97-98. Noen som vet hvordan jeg får ut CD-spilleren? Denne spilleren er ettermontert, ikke original, men jeg vet ikke hvordan jeg får den ut, virker som om den sitter fast. Noen forslag? Bilder? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Stikk inn et skrujern på hver side, kan hende du må ha to jern på hver side. Ellers har Biltema slike kroker for å hjelpe å trekke den ut. Hvis ikke dette funker, er det vel bare å prøve og lirke litt Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hva slags spiller er det snakk om? Merke? Har du bilder? Ellers er det som kremt nevner over bare å stappe inn skrujern/strikkepinner for å løsne klipsene om det er denne type feste på spillern. Den andre mest brukte metoden for å feste spillern fører til at du som oftest må ta av ramma på fronten og stikke inn etpar flate metallstykker på hver side der det er åpning for disse til du kjenner et klikk eller de bunner. Et bilverksted eller en bensinstasjon med folk som har peil burdte kunne hjelpe deg her. Lirking vil muligens ikke føre til noe da hele greia er basert på mothaker, vitsen med å stikke inn saker og ting er å løfte på mothakene slik at det bare er å skli ut spillern. Lykke til Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Hva slags spiller er det snakk om? Merke? Har du bilder?Ellers er det som kremt nevner over bare å stappe inn skrujern/strikkepinner for å løsne klipsene om det er denne type feste på spillern. Den andre mest brukte metoden for å feste spillern fører til at du som oftest må ta av ramma på fronten og stikke inn etpar flate metallstykker på hver side der det er åpning for disse til du kjenner et klikk eller de bunner. Et bilverksted eller en bensinstasjon med folk som har peil burdte kunne hjelpe deg her. Lirking vil muligens ikke føre til noe da hele greia er basert på mothaker, vitsen med å stikke inn saker og ting er å løfte på mothakene slik at det bare er å skli ut spillern. Lykke til 5772025[/snapback] Har dessverre ikke bilder=/ Det er en Sony spiller. Tingen er at jeg tok av et frontdeksel. Og da så det ut som om spilleren satt inni en annen grå ramme. Også er det to smale hull øverst, kan se ut som mothaker der. Er litt vanskelig å få ut iallefall! Fikk den ut kanskje 5mm på den ene siden:P Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Du må finne deg et verktøy av noe slag som du stapper mellom spiller og rammen, sånn at spilleren blir fri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå