ACC65 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har nettop installert kubuntu 5.10 på maskinen, men har problemer med skype og azureus... får ikke innstallert de skikkelig... Noen som vet om noen adresser jeg kan legge inn i sources.lst slik at jeg enkelt kan finne programmer jeg trenger, som f.eks skype, azureus, vlc, limewire, codecpack osv.. (men først og fremst er det azureus jeg har problemer med..) Vet ikke om jeg har innstallert det riktig, men jeg pakket det ut, startet det... selve azureus funker, men den klarer ikke å koble til noen seedere/peers.. (Nat funker helt fint) Hva er feil? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 skjekk http://ubuntuguide.org/ der finner du howtos til de fleste du nevner der. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Easyubuntu og Automatix installerer så vidt jeg husker både Skype, codecs og azureus. Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 skjekk http://ubuntuguide.org/der finner du howtos til de fleste du nevner der. 5771867[/snapback] med kubuntu 5.04 var alt en fryd på denne jord, men jeg kjører nå 5.10 å da er det mye (det meste) av det som står i den guiden som ikke funker lengre... Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 fungerer automatix på kubuntu 5.10? En som sier han har laget en til KDE Lenke til kommentar
Palme Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Så bruk Automatix da. Verre er det ikke. Den sitter alt du vil rett opp for deg uten at du trenger løfte en finger. Automatix Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 skjønner... (var ikke klar over at det var noe som het automatix) takk for hjelpen, denne posten kan stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå