SuperSTRING Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Noen som vet hvor man kan finne oppdatert firmware til Zyxel 660RU-T3 ? (om det er nen ny tilgjengelig da) Finner den ikke på Zyxels sin side. Å bør jo kunne finne den gjeldende ihvertfall System status: System Name: P660RU-T3_T7 ZyNOS F/W Version: V3.40(ACJ.1)b6 | 02/14/2006 DSL FW Version:DMT FwVer: 3.5.4.0_B_TC, HwVer: T14F7_0.0 Endret 17. mars 2006 av SuperSTRING Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 http://www.scientific.com.pl/ftp/zyxel/MIR...YXEL/P660RU-T3/ Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Denne stemmer ikke. Gamle greier. Den må jo finnes et sted. Lurer på det fordi jeg også opplever ( som så mange andre) at ruteren er veldig ustabil. Detter ut flere ganger i døgnet Endret 17. mars 2006 av SuperSTRING Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er nyeste firmware det der ifølge Zyxel.. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Stemmer nok detta. NGT ruterne kommer med en uoffisiell firmware versjon som er laget for NGT. Om du ser nermere på firmware versjonen så vil du se at dette også mest sannsynlighvis dreier seg om en beta versjon (b6) Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Etter litt mailing til Zyxel ang. diverse problemer med ustabilt nett/rutern kobler seg av++ har de vist tatt kontakt med NGT, og jobber(?) med å fikse problemet. Men hvem vet hvor lang tide det kan ta.. Har uansett en 516 på vei i posten, snart..så skal teste den litt. Håper den er stabil iforhold til Zyxelen.. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nogelunde det samme problemet her, bare synd ikke NGT kan gå ut med slikt info på kundesidene f.eks., men at man faktisk må lete fram informasjonen på et forum istedenfor. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har nøyaktig det samme problemet med min 660ru-t3. Dersom de ikke snart ordner problemene ser jeg ingen annen mulighet enn å forlange å få en annen ruter, eller bytte isp. Ingen poeng med bredbånd når ruteren ikke takler trafikk.. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Har nøyaktig det samme problemet med min 660ru-t3. Dersom de ikke snart ordner problemene ser jeg ingen annen mulighet enn å forlange å få en annen ruter, eller bytte isp. Ingen poeng med bredbånd når ruteren ikke takler trafikk.. 5830132[/snapback] Fikk NGT til å gjøre en endring med min Zyxel 660RU-T3, men de sa ikke hva slags endring de gjorde. Dette gjorde at modemet ihvertfall klarte litt mer trafikk før det konket ut og rebootet seg selv, som før endringen. Vurderer seriøst å kjøpe et modem for ADSL2+ selv slik at jeg slipper slike simple og billige modemer fra NGT. Hadde aldri dette problemet før linjeoppgraderingen og med Cisco-modemet.. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hva er nyeste firmware pr. i dag og vet noen om den kan lastes ned noe sted. Har NGT, har det noe å si, må man da bruke spesialtilpasset FW? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Man må vel egentlig ikke det, men tipper NGT kun vil gi support til de som har NGT f.w. Har du en boks som ikke fungerer bra, så klag og be om ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå