c-audio Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik, i 5m-utgave? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, men det er jo bare å lodde på ekstra ledning. Lenke til kommentar
c-audio Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, men det er jo bare å lodde på ekstra ledning. 5769802[/snapback] Og få en utrolig fin "klump" midt på...? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 om du gjør det ordentlig blir det fort en fin klump som ikke synes så lett Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja, det er fullt mulig å skjøte en kabel uten å få en "klump". Mamma skjøtet ledningen på en Nokia-lader en gang, og den eneste forskjellen var at ledningen ble litt stiv akkurat der skjøten var på grunn av loddingene. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja, det er fullt mulig å skjøte en kabel uten å få en "klump". Mamma skjøtet ledningen på en Nokia-lader en gang, og den eneste forskjellen var at ledningen ble litt stiv akkurat der skjøten var på grunn av loddingene. 5771850[/snapback] Nettop. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har ikke sett slike kabler i 5m utgave. Det er ikke lov å loddeskjøte slike kabler, bare så det er sagt. Blir det brann finner forsikringsselkapet noe å pukke på. Kjøp deg en 3m skjøteledning med eurokontakter i begge ender. Disse er tynne, og så kommer du lovlig ut av det. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg har en sann i 3,5m utgave, meget praktisk. Har ikke peiling på hvor den kommer fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå