billywillie Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har klokke som henger etter når jeg har skrudd av pc`n. og regner med at bios batteriet må byttes. Har aldri gjort det før og lurte på hvordan det gjøres riktig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 -ta det ut -ta det med til den snille damen på Rimi og spør om nytt -sett inn det nye Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Ja har kjøpt nytt, men det jeg lurte på er om jeg må skru av strøm og lignende, så jeg ikke mister instillinger og sånt Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du må/bør seff skru av PC'n først. BIOS går garantert tilbake til default når du tar ut batteriet. Batteriet er jo der for å holde liv i innstillingene til neste gang du skrur på PC'n Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg tror ikke du bør sette inn et vanlig "klokkebatteri" i pcen, siden batteriet vil bli oppladet mens det er strøm på pcen. Jeg har hørt at ikke-oppladbare batterier som blir oppladet kan eksplodére. Hvilken type har du kjøpt? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 har kjøpt orginalbatteri 2032 og takker for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå