billywillie Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har klokke som henger etter når jeg har skrudd av pc`n. og regner med at bios batteriet må byttes. Har aldri gjort det før og lurte på hvordan det gjøres riktig Lenke til kommentar
modin Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har klokke som henger etter når jeg har skrudd av pc`n. og regner med at bios batteriet må byttes. Har aldri gjort det før og lurte på hvordan det gjøres riktig 5769680[/snapback] Dette må vel være tidenes største feilposting! Denne bør vel postes i datadelen av forumet, og ikke i foto/video delen. Lenke til kommentar
Reff Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 du tar ut det gamle bateriet og setter i ett nytt vist du ikke vil stille inn bios på nytt tror jeg du kan gjøre det mens strømkontakten står i, men det er ikke uten risiko Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 vist du ikke vil stille inn bios på nytt tror jeg du kan gjøre det mens strømkontakten står i, men det er ikke uten risiko Har aldri vært borti det, men høres ikke særlig lurt ut (?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvis du bruker den riktige fremgangsmåten burde dette gå uten noen særlige komplikasjoner. -Ta en tur innom Biltema, Clas Ohlson etc. og kjøp et tilsvarende batteri. -Bytt det ut med det gamle når PC'n er slått AV. -Start PC'n og skriv in dato/klokkeslett hvis du får beskjed om dette. Gratulerer du har greid å bytte et batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå