Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Espen56: angående flybryteren synes jeg den kommer til og ødelegge "old style" looken, hold det rent mens du ennå kan. personlig syns jeg di pilotbryterene er stygge helt til helvete, de burde ikke engang blitt lagt.

og en ting til, hvis du skal bruke en bryter til av og på knapp må du nokk ha impulse bryter som klikka sa, denne gir bare et impuls til selve maskin som jørr at den skrur seg på og ikke av i samme slengen. Jeg har ikke prøvd selv med en slik bryter som du sa men jeg tror ikke den gjør noe, kanskje den skrur den på også¨med en gang av men jeg er usikker =)

Lenke til kommentar

Kaller du det der ferdig? :(

 

Det er fortsatt mye du kan gjøre

-Fikse litt mer på fronten, lakke/stealthe enheter osv.

-Skjule de stygge kantene på fronten

-Lakke alt som er på innsiden (PSU, DVD, HDD rack osv.)

 

Hva med å poste noen bilder fra innsiden da? :)

 

Men eller et ganske bra prosjekt som skiller seg godt ut i fra de stygge premodda kabinettene som det kryr av på lan! men en god mod blir aldri ferdi, er det ikke dett man sier`? :hmm:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Er litt enig med Klikka_bZerk her, men så lenge "skaperen" er fornøyd er det det aller viktigste. Stealthing er ikke nødvendig (selv om det ser litt finere ut da), men kanter og sånt er kjekt å ordne på om det ikke ser helt bra ut.

Men uansett, en kjempefin kasse, selv om jeg personlig synes det blå lyset (alt for standard, UV f.eks. hadde vært mer spennende) og etchen på sidevinduet og den lysende vifta ødela litt.

Lenke til kommentar

Takk for kritikk.

Kantene er ikke så stygge i virkeligheten, bare på bilde for det er nok blitsen som gjør det..Hvis du ser nøye på bildet henger det to lys på "veggen" der det er to uv blackligth..Bla ganskefornøyd med modden.. hvertfall til at det er det første jeg ha laget av kabinett. skal starte på ett nytt nå om non uker/ dager som jeg skal ta meg bedere tid på og nå er jeg litt mere erfaren :)

 

Så tusen tak for all kritikken og tipsene OSV som jeg har fått underveis.. Lover at jeg skal få tatt noen bilder innvendig men nå skal jeg ut i solen :D

 

MVH

Espen

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, takk for kritikken. tror jeg sier meg ferdig med dette kabinettet.

Dette er jo det første kabinettet jeg bygger så, det var jo også ganske lærerikt. men nå kommer turet for et nytt tre kabbinet som jeg skal få begynt på nå snart. da har litt lyst på den "bøyen" slik som snekker`n hadde på sitt prosjekt. men vet ikke helt, for det blir jo å herme litt egentlig.

Men det ble liksom noe helt annet med den bøyen :)

Endret av Espen56
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...