Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lakk hele kabbise i svart blank..

Tror det hadde blitt finere en det du har nå..

Europris lakk funker bra vist du legger den i litt varmt vann først..

5936985[/snapback]

Nei skal ikke det...Men jeg skal snart starte på en worklog til..som blir modding ikke bygging..der skal jeg nok lakke det...

Lenke til kommentar

Den lakkeringen/pussingen din var jeg ikke helt fornøyd med.

Ideen er god den,men det blir for "unaturlig" slik det er nå,for om en skal få noe til å se brukt/slitt ut bør en først lakkere og så tenke over hvor et slikt møbel ville få mest slitasje ved bruk og så gjøre disse slitt og ikke jevnt over hele kassen.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Synes lakkinga så temmelig grei ut men og slipe ned svart lakk gjør det ikke helt old style. det jeg ville prøvd var og heller brukt olje silk at du får en litt mer brun overflate enn spraylakkert med svart maling.

spørsmål: hva mener du egentlig med old style? at det er mye brukt eller at det er laget etter gammle prinsipper.

Lenke til kommentar
Det er nok det jeg mener ja .. :p..selv om det ikke ser så "ekte" ut som snekkern sa så sys jeg det ble fint nok jeg :)

5944652[/snapback]

Du må ikke missforstå,kabinettet ble pent det.

Det jeg tenkte på var at det skulle se mere "ekte" ut om du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Det er nok det jeg mener ja .. :p..selv om det ikke ser så "ekte" ut som snekkern sa så sys jeg det ble fint nok jeg :)

5944652[/snapback]

Du må ikke missforstå,kabinettet ble pent det.

Det jeg tenkte på var at det skulle se mere "ekte" ut om du skjønner hva jeg mener :)

5945215[/snapback]

Jaja, Men orker ikke å male det EN gang til.. :p

Men takk for kritikk.. :D..Kommer kanskje en update i morgen.

MVH

|Espen|

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...