Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Navnet på prosjektet er alt for oppbrukt!

5777468[/snapback]

Han må da få lov :) men alt som inneholder "Black" er jo oppbrukt... Altfor mange som har det...

Men hva med å gi oss litt info om hva du skal gjøre?! Legg det til førstepost i loggen din!

Syns altfor mange driter i froklaringen i de nyere loggene sine, dumt for oss som skal følge med... Syns det burde være i retningslinjene at man MÅ ha med forklaring (hvis det ikke allerede er det da :blush: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan forøvrig anbefale lakken fra Biltema. Er ganske fornøyd med resultatet jeg fikk. Se lenkene under:

Bilde1

Bilde2

5770022[/snapback]

Utrolig pent...hva måtte du gjøre for å får det SÅ blankt?

5770032[/snapback]

Er kanskje klarlakken som gir den ekstra pene finishen.

Men slik jeg gjorde det:

Pusset kabinettet helt ned til metallet.

Grunnet med primerlakk, gjerne pusse ned ujevnheter og støvpartikler som setter seg fast i lakken. Dette gjorde jeg med 600grid sandpapir. Fåes også på biltema ;)

Så er det bare lag på lag med svart lakk, helt til du er fornøyd.

Så et par lag med klarlakk på :)

Lykke til!

- Sindre.

Lenke til kommentar
Hvor mye ga du for platene?

5777545[/snapback]

er ikke helt sikker men en rundt 300 for en sån stor hobby plate. hadde heldig vis en liten bit med hobby plate hjemme ellers måtte jeg kjøpt. :)

5777562[/snapback]

Oki, det var en greit pris da.
Lenke til kommentar
Hvor mye ga du for platene?

5777545[/snapback]

er ikke helt sikker men en rundt 300 for en sån stor hobby plate. hadde heldig vis en liten bit med hobby plate hjemme ellers måtte jeg kjøpt. :)

5777562[/snapback]

Oki, det var en greit pris da.

5777573[/snapback]

Ja, men det var ikke jeg som betalte :p

Lenke til kommentar
Jepp, men du fikk vel en bekreftlse på at varene er sendt? Der er et sporingsnummer så du kan se hvor på veien pakken er. Og er den kommet til postkontoret kan du bare skrive ut siden med pakkesporing og få den utlevert

5781771[/snapback]

Ser ikke noe sporings nummer jeg..hvor er det det står hen da?

Lenke til kommentar
Det vart jo drit kult da :) . ja, jeg kommer no til å trenge litt hjelp der ja :) har aldri gjort det før :)

MVH

|Espen|

5787923[/snapback]

Kan jo fortele deg det jeg tror du kommer til å vite.

Plexi har et smeltepunt på 125 grader, så det skal bare litt varme til for å bøye det, brukker du for mye varme så bobler plexien. En varmepistol på 2000W gir ca. 600 grader. ;) Alt du trenger er noen klemmer, to plater og en varmepistol.

Etter hva jeg har sett i ettertid så er det fult mulig å ha film eller maskeringstape på plexien mens den bøyes, dette er jo en fordel. For da ser du hvor du har markert.

Fremgangsmåte.

- Kutte og maskere plexien, (helst puss kantene først)

- Legge plexien i klem mellom to plater med to plater.

- Dra varmepistolen frem og tilbake, så er det bare å legge hånden på kanten for å teste om det er bøyelig, hvis ikke varm mer. En planke og lignende kan også brukes ;)Bruk hansker!

- Bøy plexien slik du vil ha den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...