sdf123 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei Kjæresten min skal til kina om ikke så lenge, og jeg som er frelst for alt elektronikk ser jo mulighter her. Hva er billig å handle i Kina? Noen som har noe eksempler på hva de har kjøpt der osv? Tenker litt på en Logitech Harmony fjernkontroll og en PSP bla. Hva slags pc deler er billig? speilrefleks kamera er også en ide! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kan mann si at DVD-filmer er pc-del? Sier bare en ting: Garanti Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Klær er vel ganske billig i Kina? Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 PC-utstyr ligger omtrent på det samme prisnivået i Kina som i Norge. Alt av importerte varer generelt er temmelig dyrt der (måtte ut med 20 kr. for en boks Pringles, mens den lokale rissnacksen med ål-smak kostet under 2 kr. ) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Dvd'r tanta mi sa hu fant mange sjapper med dvd'r til 10-12 kr, jeg blei ikke akkurat bli da ho bare kom hjem med to filmer til meg.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Dvd'r tanta mi sa hu fant mange sjapper med dvd'r til 10-12 kr, jeg blei ikke akkurat bli da ho bare kom hjem med to filmer til meg.... 5779552[/snapback] Fordi de var jo sikkert helt ekte.. Da kan man jo like godt laste de ned gratis. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 En venn av meg fikk en PSP fra Hong Kong til ca 1600kr, dette var når PSP var helt nytt, lenge før de kom til Norge. Min iPod Video (60GB) Ble kjøpt i Japan, ca 25-35% billigere em 30GB'en i Norge, tror jeg. seks ord: Fiks orddelingsfeilen, og kjøp kjøp kjøp! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Kan mann si at DVD-filmer er pc-del? Sier bare en ting: Garanti 5770458[/snapback] Hvis han kjøper en PSP, så har han vel garanti hos Sony? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå