Villmink Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har planer om å kjøpe meg Nikon D50 kit og ser det er ganske stor prisforskjell på SD minnekortene. Tenkte jeg skulle kjøpe et 2GB kort så jeg har plass til endel bilder. Vil jeg merke noe særlig forskjell på f.eks "Sandisk Secure Digital Ultra ll 2 GB" og "Kingston 2GB Secure Digital card Elite Pro" under fotografering? Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du vil helt sikkert ikke merke noen forskjell under fotografering. Sandisk går dog for å være det aller ypperste hva angår kvalitet, så det kan være noe å tenke på når du velger. Kjedelig å miste masse bilder hvis minnekortet tar kvelden... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nikon D50 bruker vel CFkort? 5769306[/snapback] Nei, det bruker SD kort. Alle andre DSLR fra Nikon bruker derimot CF kort Lenke til kommentar
BMP Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 oi? ok, jeg skal gi med men broren min har det kameraet og jeg satt med minnekortet i hånda her omdagen. rart.. Lenke til kommentar
modin Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 oi? ok, jeg skal gi med men broren min har det kameraet og jeg satt med minnekortet i hånda her omdagen. rart.. 5769750[/snapback] Sikker på at det ikke var et Nikon D70? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det stemmer at D50 benytter Secure Digital (SD) card se: http://www.dpreview.com/reviews/nikond50/ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 oi? ok, jeg skal gi med men broren min har det kameraet og jeg satt med minnekortet i hånda her omdagen. rart.. 5769750[/snapback] Kanskje en grunn til at du satt med det i hånda og ikke i kameraet? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå