flakken Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har kanskje planer om å kjøpe meg et grafikkort fra demo utsalget til komplett. Men jeg trenger og vite en ting før jeg kjøper noe. Hva er worst case scenario som kan skje siden det kortet er enten brukt eller noe lignende? Lenke til kommentar
sycho Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Dem fungerer som bare F. Du får garanti av komplett på demovarer og Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det verste som skjer er at det kommer uten kabler, cder osv.. eller at det kommer i en annen eske kanskje.. evt. at posten moser det ?! det har "vanlige" garantier! Lenke til kommentar
flakken Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Den var grei den. Takker for svar. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 godt fornøyd med mitt demovare kort. Men det kommer uten manual, driver CD og kabler til tv utgang osv. De fleste laster ned nyeste driver uansett. Manualen sier vel bare ossen du skal sette inn kortet og CD rommen. Mens kablene kun er til TV utgang. Hos meg er kablene mest irriterende, fordi jeg mangler overgang, så jeg får ikke brukt TV-ut. Klarer du å sette inn kortet, pluss å finne driver, tror jeg aldri det kommer til å spille noen rolle. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Det klarer jeg. Sto at det var sendt tilbake innen angrefrist det kortet ifølge komplett. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Demokort fra komplett er helt greit det kjempe fornøyd med mitt..... men det førte med feil eske så jeg trodde jeg hadde et annet kort en det jeg egentlig hadde i 1/2 år da :p driveren funket heller ikke Endret 17. mars 2006 av Dhack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå