Gå til innhold

Komplett.no takker og bukker!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viften på hovedkorte mitt døde for andre gang, første gang måtte jeg sende hele hovekorte i retur. Andre gang fikk jeg tilsendt 2 splitter nye Asus HK vifter.

RAM døde også, fikk ny uten noe problem.

Bestilte en CPU kjøler, passet ikke. Sendte tilbake og fikk til og med pengene jeg brukte til å sende den tilbake tilbake. :p

Lenke til kommentar

Har alltid brukt Komplett, da disse har levert gode, stabile komponenter til hyggelige priser.

 

Det skal nevnes at jeg aldri har hatt et problem med en vare fra Komplett, så jeg kan faktisk ikke si at jeg kjenner kundeservicen.

 

Angående det med månedsvis med venting, det kan faktisk hende at de hadde stor pågang, og at de kanskje hadde mye å fikse på akkurat da. Bare en tankevekker. :)

 

En venn hadde problemer med en av de ferdigbygde PCene man kan kjøpe der, men jeg er ikke sikker på hva slags feil det var. Nytt, fungerende hovedkort fikk vi iallefall. :thumbup:

Lenke til kommentar

Sist jeg handlet demo på komplett så bestilte jeg 1 stk Asus A8N Sli Delux

 

Da jeg fikk det og skulle begynne å montere det så jeg at det manglet noe Esensielt.

 

4 Stk sata porter manglet

Jeg hadde fått A8N Sli og ikke delux.

Prata med de på tlf og fikk beskjed om å sende inn det jeg hadde fått før de sendte nytt.

Tok nesten 2 uker med post frem og behandling og så tilbake.

Saken løste seg uten andre problemer en ca 2 uker utsettelse av bygging.

Endret av JonV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...