Gå til innhold

Komplett.no takker og bukker!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har handlet endel fra komplett.no og syntes dem fortsatt er flinke med det de driver med. Postautomatprosjektet er genialt!

 

Her er min story:

Etter å ha mottatt et demo-socket-478 kort virket alt perfekt utenom nettverket. Jeg ringte til Komplett, og de ordnet opp direkte på telefonen med å sende meg et nytt nettverkskort free-of-charge rett på døra :)

 

:thumbup::thumbup::thumbup:

 

Slik kundebehandling gir mersmak og dere viser igjen at det er en grunn til at dere er størst på nettmarkedet! Det er ikke BARE billige varer som gjør at folk kommer igjen. Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, komplett er bra. De er store, og ikke uten grunn.

 

Men når de har så mange kunder, blir det også flere missforståelser og glipper. Gjevnt over tror jeg nok de scorer høyt på kundeservice.

 

Det jeg liker aller best med komplett, er nettsida. Den er etter min mening enklest og mest oversiktlig av alle webshoppene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Norek/Komplett har i hvert fall vanvittig bra produktinformasjon, langt over det jeg har sett fra andre leverandører. Så klart ikke alle varer har mye info, men det er en ganske imponerende liste av spesifikasjoner de presenterer for blant annet hovedkort og andre detaljerte varer. Står ofte mer der enn det gjør hos produsentenes hjemmeside.

Lenke til kommentar

Min story er at maskinen min (som jeg kjøpte hos komkplet) ikke funket mer.

Jeg sendte den inn, men fikk den ikke tilbake før det hadde gått 2 måneder (hele sommerferien), kjipt.

 

Etter den 50ende telefonsamtalen fikk jeg snakke med sjefen.

 

Det var visst skjermkortet (ati 9800 pro) som hadde takket for seg. Men det har jo tatt alt for lang tid sa jeg. Det var de fullt klar over. Jeg fikk et nytt kabinett (coolermaster 3) (mitt gamle så ut som om noen hadde kjørt over det med traktor) og et nytt skjermkort x800. Det ble jeg veldig glad for.

Jeg hadde jo ventet i to måneder, og de reagerte ikke før jeg truet med forbrukerrådet, så det var det minste jeg egentlig kunne vente, men de ordnet opp for seg.

 

Nå, to og et halvt år senere, eller mange titalls varer senere er jeg kjempe fornøyd. Den beste supporten jeg har opplevd. Kort leveringstid, mange betalings\leverings måter, fin layout på nettsiden, brukererfaringer og mye info om varene deres.

 

Supporten deres har ikke alltid vært bra, men nå er det ingen verdens ting å klage på.

Komplett.no er den eneste plassen jeg kjøper datautstyr. (hvis ikke det er en MYE lavere pris hos noen andre)

Lenke til kommentar
Min story er at maskinen min (som jeg kjøpte hos komkplet) ikke funket mer.

Jeg sendte den inn, men fikk den ikke tilbake før det hadde gått 2 måneder (hele sommerferien), kjipt.

 

Etter den 50ende telefonsamtalen fikk jeg snakke med sjefen.

Hadde nettopp en lignende opplevelse med min laptop. Det viste seg at de hadde rett og slett rota den bort...Etter tre uker forlangte jeg å snakke med noen andre enn support. Ny maskin ble satt sammen og sendt samme dag. :thumbup:

Jeg synes supporten til komplett varierer ekstremt mye. Noen ganger snakker jeg med folk som tydeligvis ikke vet så ekstremt mye om feilsøking og virker temmelig uinteressert i å hjelpe. Andre ganger får jeg ekstremt god og proff behandling. (Nei, jeg ringer ikke support hver dag, det bare høres sånn ut :!: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

et lite bump men men :p

 

enda et + til komplett. bestilte et skjermkort og en 5m s-video kabel ved 8 tiden på lørdagen og når jeg sjekket på søndagen hadde de alerede pakket pakken og levert den på posterminal på stokke.

 

posten er ikke så verst den heller har fått lappen nå på tirsdag og skal hente pakka når jeg kommer hjem i fra jobb :p... har så mye å gjøre på jobben at jeg kan sitte på hardware :p...

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har handlet endel fra komplett.no og syntes dem fortsatt er flinke med det de driver med. Postautomatprosjektet er genialt!

 

Her er min story:

Etter å ha mottatt et demo-socket-478 kort virket alt perfekt utenom nettverket. Jeg ringte til Komplett, og de ordnet opp direkte på telefonen med å sende meg et nytt nettverkskort free-of-charge rett på døra :)

 

:thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

 

Slik kundebehandling gir mersmak og dere viser igjen at det er en grunn til at dere er størst på nettmarkedet! Det er ikke BARE billige varer som gjør at folk kommer igjen. Keep up the good work!

5769185[/snapback]

 

Komplett er konge, aldri hatt noe tull med di.

Rask levering og valdig bra på returer.

Lenke til kommentar
Jeg handler helst hos komplett. Opplever at de er seriøse over hele linja.

Og nå når de har kvittet seg med Effekt support er jo alt velstand.

5929361[/snapback]

 

Nå hadde de ikke så mye annet valg enn å "kvitte seg med" Effekt da, siden det firmaet gikk konkurs.

Lenke til kommentar
Jeg handler helst hos komplett. Opplever at de er seriøse over hele linja.

Og nå når de har kvittet seg med Effekt support er jo alt velstand.

5929361[/snapback]

 

Nå hadde de ikke så mye annet valg enn å "kvitte seg med" Effekt da, siden det firmaet gikk konkurs.

5932269[/snapback]

 

My bad :)

Lenke til kommentar
Jeg handler helst hos komplett. Opplever at de er seriøse over hele linja.

Og nå når de har kvittet seg med Effekt support er jo alt velstand.

5929361[/snapback]

 

Nå hadde de ikke så mye annet valg enn å "kvitte seg med" Effekt da, siden det firmaet gikk konkurs.

5932269[/snapback]

 

Bare av ren nysgjerrighet, hva & hvor er Effekt?

Lenke til kommentar

Jeg hadde en vifte på min shuttle XPC som hadde et vifteblad som knakk etter et år, uten at jeg hadde rørt vifta, fikk FAEN ikke igjen noen vifte så måtte ta til takke med å kjøpe en som er stillere +++ men som gjør at PC'n er varmere ----

 

Men jeg er fortsatt venn med komplett.no (litt skuffa på veiene av dem og shuttle) :nei:

Lenke til kommentar
Jeg føler likssom at komplett er en sikker netshop som er over alle andre. Selv om jeg har handlet hos andre, selfølgelig.

5929249[/snapback]

 

Hehe, enig med deg, Netshop er bedre ;)

 

Uansett, handler ekstremt lite ifra komplett nå for tiden. Faktisk de siste 2-3 årene, er det bare blitt mindre og mindre.. Før handlet jeg alt hos komplett, men har funnet flere, bedre alternativer nå :)

 

Nå blir det mest å lete info på komplett sine sider (Veldig bra sider!) og evt bestille noe om det skulle være ekstremt mye billigere enn de andre, eller at det rett og slett bare er komplett som har varen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...