Gå til innhold

Etterfølger til Nokia 5140 i ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste en liknende tråd på annet forum. Så vidt jeg vet er det ingen ordentlige rykter om noen etterfølger.

Eldar på Mobile-Review, som jeg svært sjelden anbefaler å høre på, sier det kommer en oppfølger i oktober. Andre nevner en egen serie (a la N og E) til slike mobiler.

Håper i hvert fall de klarer mye bedre enn 5140i denne gangen. En 6233 som tåler virkelig mye hadde vært fint. Nothing less.

Lenke til kommentar

I de fleste tester jeg har lest tåler den ikke så mye likevel, og i hvert fall ikke hvis man måler den opp mot M75. Den tåler nok noe mer enn vanlige mobiler, men mye er gimmick og design for at den skal se bra ut.

Skjermen er også absolutt kritikkverdig. Det samme gjelder både kamera, minne og mer.

Når de ikke har klart å lage en mobil som hverken imponerer spesifikasjonsmessig eller i hvor mye den tåler, da synes jeg de har laget et dårlig produkt.

Synes det er Nokia generellt som leverer best mobiler, men 5xxx-serien (de nye) har aldri imponert, synes jeg.

Lenke til kommentar

Det som er feil med 5140 er at den har ett elendig kamera, tåler ikke like mye som M serien til Siemens, ikke mp3 støtte osv osv osv.. den henger rett og slett etter de andre produsentene på det området.

Det var en bra telefon når den ble lansert, men det er noen år siden nå

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

jeg er heller ikke imponert over 5140i, siemens M75 er overlegen både på speks og beskyttelse. Et firma som har 10 ganger så stor markedsandel som siemens burde vite at også de som trenger en litt mer robust telefon også vil ha en telefon med bra funksjoner :)

Håper nokia greier å levere en langt bedre oppfølger nå snart. Litt synd at M75 skal være det eneste gode alternativet her. Lurer egentlig på hva f.eks SE og samsung sysler med? Vet de ikke at dette segmentet finnes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...