badycute Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Halloen.... Har en bmw som mangler et komplett anlegg... har ingen ting! Setter pris på om noen med peiling kan sette opp en liste med alt jeg trenger... ca. 7000kr + - ! Trenger som sagt alt... sub,forsterker,spiller,ledninger,klemmer osv! Seriøse svar takk! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hvor holder du til? Mvh Tony Lenke til kommentar
badycute Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Hvor holder du til? Mvh Tony 5769132[/snapback] HOlder til i Flekkefjord midt mellom Kr.sand og Stavanger Lenke til kommentar
epifant Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Om du er villig til å ta en svipptur til Kr.sand hjelper jeg gjerne til med å peke, tegne og legge skumle planer Lenke til kommentar
Defus Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 for 7000 kr, ville jeg kanskje heller brukt pengene på en bra spiller, kabler og ett bra front sett. Det ville kanskje tatt hull på hele budsjette ditt, men til gjengjeld ville du hatt noe bra å bygge videre på. Spare litt peng å hente deg en forsterker til frontsette, spare mere penga til en bra sub og bra forsterker til den. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Har ikke du mange innlegg om dette nå? Endret 23. mars 2006 av Jtand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå