Autopsy Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Sliter med at jeg får feilmelding når jeg skal instalere forskjellige programmer og oppdateringer. Under instalering får jeg beskjed om "En I/O feil har oppstått under instalasjon av filen. Dette skyldes som regel feil på instalasjonsprogrammet eller på instalasjonsmediet." Kjører Windows XP Pro. Formaterte maskinen for så ikke veldig lenge siden. Har en western digital 250 GB sata II disk. Når jeg formaterte disken fikk jeg problemet med at bare halvparten av disken var "synlig" i windows. Dette løste jeg ved å bruke en sånn regedit-fil. Si ifra hvis dere trenger mer info om hardware osv.. På forhånd takk for forslag/tips/hjelp... Endret 17. mars 2006 av Autopsy Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har du SP1 til WindowsXP? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 Har vært borte et par dager.. Har SP2. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hei! Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD for disken din. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) Tusen takk! Gjør det tvert. Regner med at UBCD Basic v. 3.4 gjør susen? EDIT: får ikke programmet til å fungere.. samme feilen tror jeg. har også problem med å unzippe osv. EDIT2: instalerer programmet på ei anna maskin og lager boot cden der. Satser på at det funker. Endret 19. mars 2006 av Autopsy Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Hadde lenge problemer, løste det hele ved en formatering. Bare merk at når du skal formatere for å instalere windows på nytt ALDRI velg hurtigformatering. I learned it the hard way... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå