Straffa Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Glem PGR3! Dette her skal jeg ha Video Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nam. Dette spillet må jeg ha!! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Blir artig og teste et MMO spill i bilspill/motorsykkel Spille mot tusenvis av andre på samme server på en stor øy. Utfordre til race, bygge opp biler Slenger med noen bilder Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Blir artig og teste et MMO spill i bilspill/motorsykkelSpille mot tusenvis av andre på samme server på en stor øy. Utfordre til race, bygge opp biler Slenger med noen bilder 5769432[/snapback] Er det ingame bilder? Isåfall veldig god og gjennomført grafikk.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Blir artig og teste et MMO spill i bilspill/motorsykkelSpille mot tusenvis av andre på samme server på en stor øy. Utfordre til race, bygge opp biler Slenger med noen bilder 5769432[/snapback] Er det ingame bilder? Isåfall veldig god og gjennomført grafikk.. 5769471[/snapback] Det er ingame bilder. Se mere her Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja en skl ikkje legge skjul på at spillet ser godt ut i hvertfall Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg ble sinnsykt skuffet over motorlydene når videoen med racet går. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg ble sinnsykt skuffet over motorlydene når videoen med racet går. 5771771[/snapback] Enig. Minner meg om Driver. Lydene kan være litt slitsomme, når man kjører i lang strekning. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Glem PGR3! Dette her skal jeg ha Ingen som skal glemme kongen PGR3 her! Går ann å like et annet spill, men PGR3 er jo dødsbra.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Glem PGR3! Dette her skal jeg ha Ingen som skal glemme kongen PGR3 her! Går ann å like et annet spill, men PGR3 er jo dødsbra.. 5774995[/snapback] Jess, PGR3 var spillet som vekket barnet ang. bilspill hos meg igjen Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Uenig .Det er RalliSport Challenge-serien som er kongen. Venter spent på treer'n. PGR3 ligger bare her og støver, har ikke spilt den på lenge. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Dette spillet imponerer meg ganske mye, siden du kan kjøre motorsykler og bil - begge i dashboard view. Men jeg syntes det er noe rart med bakgrunnen i spillet, det ser liksom bra ut av og til... Men ikke så gjennomført som pgr3. Selve veien og gresset ved siden av skilles av en rar strek. Noen av trærne så stygge ut også - mens de andre så bra ut. Dette kunne ha vært så UTROLIG bra! Men det er bare ganske bra... Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Uenig .Det er RalliSport Challenge-serien som er kongen. Venter spent på treer'n. PGR3 ligger bare her og støver, har ikke spilt den på lenge. 5775412[/snapback] Helt enig. Rallisport knuser alt. Men noen 3`er kommer nok aldri siden utviklerne, DICE, er blitt kjøpt opp av EA. Så de blir nok heller satt til å spy ut et Battelfield spill hvert år. :/ Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Nå må vi bli litt edruelige folkens. De screenshotsene er sikkert ikke "ekte" ingame. Vi husker jo alle de flotte bildene fra PGR3 som kom forut spillet. Dette var jo i hovedsak photo shoot mode bilder viste det seg. Hva vi ser i spillet er en helt annen sak. Motorlydene i TDU var greie i show room, men som jeg skrev over, i race var det riktig så arkade-aktige motorlyder. Er det noe jeg har lært etter hvert, så er det å ikke sluke screenshots og lyder fra PR på nett. Er jo bare glansbilder og kråkesølv alt sammen. Husker forrenste kongelydene fra diverse biler i PGR3 som verserte nettet etter sist E3. Det var rene samples fra Ferrari, Mustang, Skyline og flere. Har aldri noen sted i PGR3 funnet de lydene igjen. Tviler på at de 4 screensene over er skikkelige in-game bilder. Nei, jeg tar meg en realitets-pille og venter til spillet er klart her hjemme. Nå gidder jeg ikke fyre meg opp flere ganger, for så å blir "audiovisuelt skuffet" når spillet er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå